  • 1. Data: 2003-10-19 15:58:08
    Temat: LUKAS -Bezpieczenstwo pieniedzy.
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    A jeszcze chcialem zadac pytanie o bezpieczenstwo mojej kasy w LUKAS BANKU?
    W kazdej postaci

    --
    j...@p...pl
    GG: 207344 : ICQ: 7431290

  • 2. Data: 2003-10-19 17:28:00
    Temat: Re: LUKAS -Bezpieczenstwo pieniedzy.
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bmucem$1e4$...@a...news.tpi.pl,
    Jacek23 <j...@p...pl>:
    > A jeszcze chcialem zadac pytanie o bezpieczenstwo mojej kasy w LUKAS
    > BANKU? W kazdej postaci

    IMHO jest dobre :)
    Mocny koncern franuski.
    Token do potwierdzania operacji w Pro.
    Jak jestes b. wrazliwy - ustaw niski limit na przelewy zlecane
    telefonicznie, bo to jest najbardziej "wrazliwy" kanal.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-10-20 11:47:26
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Token jest też w zwykłym ekoncie ale za 30 zł (chyba 30 zł/rok).