  • 1. Data: 2003-10-19 19:39:21
    Temat: Czy istnieje takie konto ...
    Od: Lafinion <n...@s...com>

    Witam,
    szukam placowki (bank, organizacja) ktora umozliwia legalne wydanie
    karty bankomatowej - tylko i wylacznie do wyplac.

    Placowka, bank - zagraniczny, gdzie mialbym mozliwosc jedynie wplaty
    pieniedzy z innego banku (np polskiego).

    Cos takiego moze jak WesternUnion, tyle tylko ze posiadam konto i z tego
    konta karta bankomatowa mialbym mozliwosc wybrania pieniedzy z dowolnego
    punktu na swiecie.

    KK- nie wchodzi w gre.

    pozdrawiam,
    R,
    --

    : "Z tylu roznych drog przez zycie kazdy ma prawo wybrac zle".
    Staszewski

    : Yahoo ID: Lafinion GG: 328.28.00 Email: studio(a.t)post.pl

  • 2. Data: 2003-10-19 19:58:19
    Temat: Re: Czy istnieje takie konto ...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Lafinion" <n...@s...com> wrote in message
    > Witam,
    > szukam placowki (bank, organizacja) ktora umozliwia legalne wydanie
    > karty bankomatowej - tylko i wylacznie do wyplac.

    http://www.ikobo.com/

    Maciej

  • 3. Data: 2003-10-20 10:43:04
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Lafinion"
    > szukam placowki (bank, organizacja) ktora umozliwia legalne wydanie
    > karty bankomatowej - tylko i wylacznie do wyplac.

    bankomatową wydaje teraz juz tylko citi,
    jak sie odpowiednio podniszczy zwykła VE tak żeby złodziejowi
    wstyd ją było pokazać w sklepie (np z napisem KRADZIONA)
    to też może służyć za bankomatową - VE da ci kazdy bank
    *** blad ***

  • 4. Data: 2003-10-20 11:01:06
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:
    > bankomatową wydaje teraz juz tylko citi,

    Nieaktualne.
    Wiem, ze nie lubisz BRE, ale takie karty wydaje mBank i MultiBank, tylko trzeba
    wyzerowac transakcje bezgotowkowe.

  • 5. Data: 2003-10-20 11:05:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek" <

    > Nieaktualne.
    > Wiem, ze nie lubisz BRE, ale takie karty wydaje mBank i MultiBank, tylko
    trzeba
    > wyzerowac transakcje bezgotowkowe.

    No to sie im chwali - nikt chyba tego na liście nie podawał.
    tyle bankow wprowadzilo warianty limitow dla VE
    ale żaden nie wymyślił zerowej kwoty dla bezgotowkowych
    *** blad ***
    PS - oczywiscie i tak mnie tym do siebie nie przekonają :-))

  • 6. Data: 2003-10-20 11:48:34
    Od: "Witek" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał:

    > No to sie im chwali - nikt chyba tego na liście nie podawał.

    Bylo parę razy...

    > tyle bankow wprowadzilo warianty limitow dla VE
    > ale żaden nie wymyślił zerowej kwoty dla bezgotowkowych

    To nie tylko ten limit można ustawić, ale także: gotówkowe, wypłaty w banku,
    MOTO, IO, zagraniczne. Z tym, że MOTO/IO tylko przy KK. Są limity kwotowe
    dzienne i miesięczne, ilość dzienna i miesięczna autoryzacji.
    http://www.multibank.pl/oferta/nowe_karty_debetowe.j
    html
    http://www.multibank.pl/oferta/karty_kredytowe.jhtml

    > PS - oczywiscie i tak mnie tym do siebie nie przekonają :-))

    Hehe, niebawem (?) pewnie podobne cuda będzie można robić w ..... pkobp :)