  • Data: 2002-02-16 18:40:20
    Temat: Re: Telepekao24
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Osiecki wrote:

    > Napiszę tak:
    > - najbezpieczniejsze rozwiązanie z możliwych
    > - najbardziej uniwersalne - niech się inni schowają z tymi swoimi
    > javami i innymi (tfu tfu) skryptami
    >
    > Choćby te dwie cechy powodują że warto w to wejść.

    O własnie. Do tego jest to _najtańsze_ konto do działalnosci
    gospodarczej na rynku (z uwagami jak w moim poprzednim poscie w tym
    wątku). Jesli by jeszcze usunęli te problemy o których pisałem w
    poprzednim mejlu, to by było super. Oprocentowanie eurokonta to już inna
    bajka ;-)

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl