  • 1. Data: 2005-06-22 18:11:50
    Temat: Telefon z ING Nationale Nederlanden
    Od: Mimal <m...@a...pl>

    Witam!

    Dzsiaj dostałem ciekawy telefon. Na moją prywatną komórkę zadzwoniła pani z
    ww. firmy i ofertą związaną z drugim filarem. Zdziwiło mnie to niezmiernie,
    bo tak się składa, że mam już drugi filar i... właśnie w ING.

    Pani usłyszawszy to podziękowała i chciała się rozłączyć, ale zapytałem skąd
    ma mój numer telefonu i dlaczego do mnie dzwoni skoro mam już ubezpieczenie
    memrytlane. Odparła, że numer telefonu jest z internetu. :-D Sprawdziłem
    szybko na google - blef. Poinformowałem panią, że nie udzielałem zgody na
    wykorzystanie mojego numeru telefonu, więc naruszyła ustawę o ochronie
    danych osobowych. Poprosiłem o przekierowanie mnie do osoby odpowiedzialnej
    za tę akcję. Pani powiedziała, że jest w telecentrum i nie może mnie
    przełączyć. Poprosiłem o jej imię i nazwisko: Agnieszka D. (nazwisko
    kojarzy się z bębnami).

    Zadzwoniłem na inforlinię ING i dowiedziałem się, że nie prowadzą tego typu
    akcji i na pewno nie udostępniają numerów telefonów swoich klientów.

    Czy ktoś miał może podobny telefon? Ciekawi mnie, kto za tym stoi.
    Przypomniało mi się przed chwilą, że kiedyś musiałem interweniować, bo
    dostawałem sms'y reklamowe (związane jakoś z gazetą "Dlaczego"). Po
    internwencji sms'y przestały mnie nękać. :-)

    Myślę, że firma ING powinna sama się tym zająć, bo tego typu akcje mogą im
    zaszkodzić.

    Pozdrawiam!

    --
    Mimal
    m...@a...pl

  • 2. Data: 2005-06-22 18:18:14
    Temat: Re: Telefon z ING Nationale Nederlanden
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > pani z ww. firmy i ofertą związaną z drugim filarem. Zdziwiło mnie to
    > niezmiernie, bo tak się składa, że mam już drugi filar i... właśnie w

    A ja się poczepiam i się zapytam co to ma wspólnego z tematyką tej grupy ?
    :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-06-22 19:16:26
    Od: BWWald <b...@p...onet.pl>

    Mimal napisał(a):
> [...]
    > ww. firmy i ofertą związaną z drugim filarem. Zdziwiło mnie to niezmiernie,
    > bo tak się składa, że mam już drugi filar i... właśnie w ING.

    Jeśli chodzi o ING, to pewnie chodzi o "reklamę" (nie chodzi tylko o
    usługi czysto bankowe) ;)
    W ostatnim czasie otrzymałem 2 listy. Jeden z propozycją lokaty, drugi z
    propozycją darmowej KK. Potem telefon z propozycją darmowej KK. Dodam,
    że nigdy nie miałem tam konta, a jedynie drugi filar. Twój numer
    telefonu jest pewnie na stronach internetowych funduszu.

  • 4. Data: 2005-06-22 21:02:09
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Mimal napisał(a):
> [...]
    > akcji i na pewno nie udostępniają numerów telefonów swoich klientów.
    >
    > Czy ktoś miał może podobny telefon? Ciekawi mnie, kto za tym stoi.

    Ja miałem. Identyczna sytuacja. Dzwoniła babeczka z ING i chciała mnie
    namówić na II filar, który mam podobnie jak Ty w ING właśnie. Zapytałem
    skąd ma numer - powiedziała, że z internetu. To poprosiłem o adres
    strony. Nie pamiętała. Poprosiłem o nazwisko, numer telefonu i
    odnalezienie strony, z której ma mój numer. Oddzwoniła za godzinę i
    podała adres serwisu dot. rynku pracy, na którym kiedyś umieszczałem
    swoje CV. Przyjąłem do wiadomości i grzecznie podziękowałem.

    Już więcej nie dzwoniła...

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 5. Data: 2005-06-22 22:05:16
    Od: Mimal <m...@a...pl>

> [...]
    > podała adres serwisu dot. rynku pracy, na którym kiedyś umieszczałem
    > swoje CV. Przyjąłem do wiadomości i grzecznie podziękowałem.

    O, to udało Ci się uzyskać więcej informacji. Czy możesz mi podać adres tego
    serwisu dot. rynku pracy? Jeśli nie tutaj, to na priv. Być może też mam tam
    swoje CV - sprawdzę, czy mają prawo udostępnić mój numer telefonu.

    Pozdrawiam!

    --
    Mimal
    m...@a...pl

  • 6. Data: 2005-06-23 05:46:51
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Mimal napisał(a):

> [...]
    > serwisu dot. rynku pracy? Jeśli nie tutaj, to na priv. Być może też mam tam
    > swoje CV - sprawdzę, czy mają prawo udostępnić mój numer telefonu.

    Z tego co pamiętam to było w portalu gazety wybrczej. www.gazeta.pl
    Ale ja się nie mogłem zalogować, bo nie pamiętałem hasła :) Bo to CV
    dość dawno tam umieściłem.
    Pisałem nawet do administratora tego serwisu maila, coby to CV skasował
    jeśli tam jeszcze jest, ale bez reakcji.
    Poza tym wyczytałem, że trzymają CV góra 3 miesiące, więc nie wiem, czy
    ta babeczka mówiła prawdę.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 7. Data: 2005-06-23 10:04:35
    Od: miko <m...@n...wp.pl>

    On 06/23/2005 07:46 AM, PshemeK wrote:

> [...]
    > jeśli tam jeszcze jest, ale bez reakcji.
    > Poza tym wyczytałem, że trzymają CV góra 3 miesiące, więc nie wiem, czy

    A webarchive znasz? To o tych 3 miesiacach mozesz zapomniec. Jesli cos jest
    opublikowane w internecie, jest szansa ze bedzie to tam wiecznie...

    http://web.archive.org/

    Miko

  • 8. Data: 2005-06-23 10:30:45
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Mimal napisał(a):

> [...]
    > za tę akcję. Pani powiedziała, że jest w telecentrum i nie może mnie
    > przełączyć. Poprosiłem o jej imię i nazwisko: Agnieszka D. (nazwisko

    Sam numer telefonu nie jest daną osobową. Każdy może do Ciebie zadzwonić
    i chcieć sprzedać Ci cokolwiek, chyba, że jest to automat.
    Chyba, że miała komplet danych.

    Ludzie kochają ustawę o ochronie danych osobowych i podciągają pod to
    wszystko, co się da.

  • 9. Data: 2005-06-23 20:07:20
    Od: Jan Kozlowski <a...@...sygnaturce>

    On Œr 22 cze 2005 08:11:50p Mimal <m...@a...pl> wrote
    in news:d9c9l4$ljm$2@news.onet.pl

    > Myślę, że firma ING powinna sama się tym zająć, bo tego typu akcje
    > mogą im zaszkodzić.

    Mialem cos podobnego. Mniej wiecej w tym samym czasie, kiedy ZUS wyslal
    mi list z pogrozkami, ze jak sie nie zapisze do funduszu emerytalnego to
    sami mi jakis wylosuja, otrzymalem telefon z ING z propozycja zapisania
    sie do nich. Co ciekawe, ja swojego CV do zadnych portali nie
    wysylalem...

    Smieszne to, bo juz mialem zamiar sie do nich zapisac. Po takiej akcji
    moga o tym zapomniec.

    [=] http://resnick.da.ru <=> Fidonet: 2:480/112.4 [=]
    [=] e-mail: a...@d...pl <=> GG: 174363 [=]

  • 10. Data: 2005-06-23 22:03:04
    Od: "gg" <n...@m...com>

    Użytkownik "Jan Kozlowski" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

    > Smieszne to, bo juz mialem zamiar sie do nich zapisac. Po takiej akcji
    > moga o tym zapomniec.

    Brawo! A w zimie na złość mamie odmroź sobie uszy...

    --
    pozdrawiam
    P.