  • 1. Data: 2002-02-05 21:16:27
    Temat: TeFI - ktos sie z tym spotkal?
    Od: "Janusz Adamiszyn" <j...@p...com.pl>

    Witam,
    chodzi mi o I Ogolnopolski Otwarty Fundusz Mieszkaniowy. Czy ktos moze
    ma jakies doswiadczenia? Ich oferta wyglada ciekawie, moze nawet az za
    bardzo i troche mnie to niepokoi.
    Ciekaw jestem opinii grupy.

    Janusz Adamiszyn
    j...@p...com.pl
    tel./fax : +48 12 262 73 85, tel. +48 601 404 207
    ICQ: 118216854 GG: 1149978

  • 2. Data: 2002-02-05 22:34:14
    Temat: Re: TeFI - ktos sie z tym spotkal?
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Janusz Adamiszyn" <j...@p...com.pl> napisał w
    wiadomości
    > chodzi mi o I Ogolnopolski Otwarty Fundusz Mieszkaniowy. Czy ktos moze
    > ma jakies doswiadczenia? Ich oferta wyglada ciekawie, moze nawet az za
    > bardzo i troche mnie to niepokoi.

    a jakis odnosnik ?
    bo polaczenie slow "pierwszy" i "o..-polski" juz mnie kreci :-))

  • 3. Data: 2002-07-12 15:40:43
    Od: "abk5" <z...@i...com.pl>

> [...]
    >chodzi mi o I Ogolnopolski Otwarty Fundusz Mieszkaniowy. Czy ktos moze
    >ma jakies doswiadczenia? Ich oferta wyglada ciekawie, moze nawet az za

    Jeśli wiesz coś o TeFi to prosze odpisz.

    Pozdrawiam Aneta
    mój adres: zamindeco2indeco.com.pl
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl