  • 1. Data: 2002-02-05 19:27:14
    Temat: Termin rozpatrywania reklamacji
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Bank sobie wpisał w regulaminie tekst:
    "Bank rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
    roboczych od dnia ich otrzymania"

    Minęło ponad 14 dni a reklamacja jest "w toku". Co byście zrobili w takim
    układzie?

    Ten bank to CITI - to chyba jest istotna informacja :-)

    pozdrawiam
    thewind

  • 2. Data: 2002-02-06 01:14:08
    Temat: Re: Termin rozpatrywania reklamacji
    Od: "Marzena T." <t...@o...pl>

> [...]
    > układzie?
    > Ten bank to CITI - to chyba jest istotna informacja :-)

    Należy wnieść reklamację na nieregulaminowe załatwienie raklamacji:)))
    a tak na poważnie... to niestety mnie czeka chyba to samo...:(((
    tarkosia

  • 3. Data: 2002-02-06 09:57:20
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marzena T."

    > Należy wnieść reklamację na nieregulaminowe załatwienie raklamacji:)))
    > a tak na poważnie... to niestety mnie czeka chyba to samo...:(((
    > tarkosia

    cos mi sie obilo o uszy ze arbiter bankowy przyjmuje sprawy dopiero jak
    bank milczy 30 dni - poszukaj jego warunkow, a na razie czekaj
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-02-07 08:12:43
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

> [...]
    > układzie?
    >
    > Ten bank to CITI - to chyba jest istotna informacja :-)

    Ja juz czekam na odpowiedz jednej reklamacji 10 tygodni w PEKOSA a drugiej 5
    (reklamacja z powodu braku odpowiedzi na poprzednia i inne...).
    Jeszcze tydzien i sie wkurze i napisze do GINB.

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda