  • 1. Data: 2002-02-05 20:25:32
    Temat: Pekao SA - jaki %
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    Czy Pekao SA zareagowało na RPP?
    Szczególnie interesuje mnie oprocentowanie w Eurokoncie na plus i minus
    (linia kredytowa).

    stempelek
    --------------------------------
    http://www.obligacje.prv.pl
    gg: 503704

    --------------------------------

  • 2. Data: 2002-02-05 20:39:30
    Temat: Re: Pekao SA - jaki %
    Od: "DaViD" <m...@i...pl.nospam>

    "stempelek" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Czy Pekao SA zareagowało na RPP?
    > Szczególnie interesuje mnie oprocentowanie w Eurokoncie na plus i minus
    > (linia kredytowa).

    Ostatnio dostalem informacje, ze oprocentowanie na Eurokoncie spada z 2% do
    1,5%

    --
    Pozdrawiam,
    DaViD

  • 3. Data: 2002-02-05 21:15:25
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Tue, 5 Feb 2002 21:39:30 +0100, DaViD napisał(a):

    >Ostatnio dostalem informacje, ze oprocentowanie na Eurokoncie spada z 2% do
    >1,5%

    Nie wiem jak jest na zwykłym Eurokoncie, bo zamknąłem dawno temu, ale na
    Eurokoncie WWW na ogólnodostępnych stronach jest informacja, że
    oprocentowanie wynosi 4%, a po zalogowaniu na konto, w jego właściwościach
    mam informację:

    Oprocentowanie rachunku zmienne: 0.00%

    Pierwsze konto z zerową stawką %?

    Ale z drugiej strony, w TOiP jest opłata za prowadzenie konta 6zł/miesiąc, a
    ode mnie już od kilku miesięcy tej opłaty nie pobrali.

    Dziwne jakieś to Telepekao...

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 4. Data: 2002-02-05 22:21:15
    Od: premek <p...@w...pl>

    stempelek wrote:

    > Czy Pekao SA zareagowało na RPP?
    > Szczególnie interesuje mnie oprocentowanie w Eurokoncie na plus i minus
    > (linia kredytowa).

    zmiany od 15 marca
    Eurokonto z 2% na 1,5 %
    Linia kredytowa z 20,75% na 19,75%

    pozdro
    premek

  • 5. Data: 2002-02-06 06:46:54
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Miodek" <m...@m...uni.lodz.pl> napisał w
    wiadomości news:slrna60ipd.p33.miodekk@misio.math.uni.lodz.pl..
    .
    > mam informację:
    >
    > Oprocentowanie rachunku zmienne: 0.00%

    Bo pewno na koncie masz mniej niż 200 PLN.

    Pozdrawiam
    Amehat

  • 6. Data: 2002-02-06 10:31:37
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 5 Feb 2002 21:39:30 +0100, "DaViD" <m...@i...pl.nospam>
    wrote:

    >Ostatnio dostalem informacje, ze oprocentowanie na Eurokoncie spada z 2% do
    >1,5%

    A mnie ostatnio coraz częściej nachodzi pytanie "czy odsetki mogą być
    ujemne?"

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > A mnie ostatnio coraz częściej nachodzi pytanie "czy odsetki mogą być
    > ujemne?"

    Mogą. Nie wiem jak jest teraz, ale kiedys w Japonii bylo.

  • 8. Data: 2002-02-06 14:00:28
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > A mnie ostatnio coraz częściej nachodzi pytanie "czy odsetki mogą być
    > ujemne?"

    Mogą. Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś w Japonii byly ;-)).
    PeKaO S.A. jest na dobrej drodze

  • 9. Data: 2002-02-06 20:43:12
    Od: "stempelek" <s...@p...onet.pl>

    znacie innym bank co ma taką rozbieżność?
    1,5% - 19,75%

    stempelek
    http://www.obligacje.prv.pl
    s...@p...onet.pl
    gg: 503704

  • 10. Data: 2002-02-07 08:43:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mogą. Nie wiem jak jest teraz, ale kiedyś w Japonii byly ;-)).

    W JAponii to deflacja jest, a stopy procentowe bliskie lub rowne 0% - ale
    zeby odsetki dowalali ujemne to na 100% nie bylo..