  • 1. Data: 2002-02-05 21:19:36
    Temat: Inteligo-EOT
    Od: "p72" <p...@p...com>

    Bo to już się robi nudne...
    Trzeba będzie chyba jakieś filtrowanie wiadomości założyć.
    Ciekawe, ile było postów o tę złotówkę za kartę,
    bo trudno mi uwierzyć że komuś szkoda zamrozić (!) STO zł żeby nie płacić
    prowizji.
    Poza tym większość z nas ma po kilka takich elektronów itp kawałków plastiku
    z różnych banków więc jedna mniej to, przynajmniej dla mnie, jeden pin mniej
    do zapamiętania (chociaż tu przynajmniej można było sobie wybrać)
    PSZ

  • 2. Data: 2002-02-06 00:10:41
    Temat: Re: Inteligo-EOT
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Taaa ostatnio poprzychodzilo do mnie kilka kart - wszedzie trzymam jakas
    kase - ide sobie z Muzy do Hybryd i chcialem wybrac kase w Euronecie -
    chociaz mam w komorcezapisane te piny - nie trafilem i musialem uzyc
    Fortisowej karty..

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-02-06 07:45:26
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > kase - ide sobie z Muzy do Hybryd i chcialem wybrac kase w Euronecie -
    > chociaz mam w komorcezapisane te piny - nie trafilem i musialem uzyc

    Bo PINy kolego zapisuje sią na rewersie karty w postaci zaszyfrowanej. Przed
    bankomatem spojrzenie na kartę, szybka operacja matematyczna i już jest PIN.

    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-02-06 07:58:08
    Od: "Marek Bendkowski" <h...@p...fm>

> [...]
    > kase - ide sobie z Muzy do Hybryd i chcialem wybrac kase w Euronecie -
    > chociaz mam w komorcezapisane te piny - nie trafilem i musialem uzyc

    nie trafiles, bo pijany byles! :)

  • 5. Data: 2002-02-06 11:03:10
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > nie trafiles, bo pijany byles! :)

    Nic nie pilem! Samochodem bylem! Tylko mnie towarzystwo gonilo i rosnaca (o
    12 w nocy!!!) kolejka na Chmielnej do bankomatu.
    Uzywalem -> mBank, Multibank, LG, i na koncu Fortisa ;)

  • 6. Data: 2002-02-08 09:24:25
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bo PINy kolego zapisuje sią na rewersie karty w postaci zaszyfrowanej.
    Przed
    > bankomatem spojrzenie na kartę, szybka operacja matematyczna i już jest
    PIN.

    Wystarczy jak zaszyfrowalem sobie w telefonie komorkowym i nie wiedzialem
    ktore ktore jest - najlepiej ufac wlasnej pamieci ;) Ja np. iektore PINy
    pamietam - rok powstania kosciuszkowskiego ;)rok mojego urodzenia + cos tam
    i tak dalej i tak dalej.
    Zapisywac jednak bym sie bal... :)

  • 7. Data: 2002-02-08 10:22:18
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > ktore ktore jest - najlepiej ufac wlasnej pamieci ;) Ja np. iektore PINy
    > pamietam - rok powstania kosciuszkowskiego ;)rok mojego urodzenia + cos

    No to się zastanów - czym się różni zapisany fake-PIN przesunięty chociażby
    o jakiś offset będący Twoim standardowym PINem od noszenia karty bez żadnych
    zapisów, do której sam ustalałeś swój standardowy PIN? :-)

    K. Kowalski