  • Data: 2010-06-30 09:12:41
    Temat: Re: Tauron - ile w koncu udalo sie trafić?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DJ (Dominik) in news:i0et9g$q3t$1@news.onet.pl
    > Na jednej akcji, jeśli sprzedałeś na otwarciu po 5,13 straciłeś prowizję
    > maklerską, bo cena emisyjna (po scaleniu akcji) wynosiła własnie 5,13.
    > DJ

    ja w ogole nie kupowalem :)
    laik jestem totalny, pewnych pojec nie czuję, jak wspomnialem :)

    tzn. kupowane bylo po ile? - czyli w tekscie co oznacza "[...] 0,57 zł, po
    uwzględnieniu scalenia akcji 5,13 zł [...]".
    Placilo sie 5.13 i "stoja" teraz wlasnie po 5.13?

    ztcw zostaly kupione przez biuro maklerskie, ale nie dano polecenia
    sprzedazy. Ktos nadal ma te akcje.
    czyli z tego wynika, że nie stracil??