  • 1. Data: 2009-11-22 00:11:34
    Temat: Tanie konto
    Od: "Teraz_ja" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pytanie pewnie trywialne, ale może ktoś coś podpowie. Otóż, chciałbym sobie
    założyć konto bankowe, jak najtańsze, z obługą internetową i kartą
    bankomatową. Brak cyklicznych wpłat, a te które będą dokonywane nie będą
    wysokie. Czyli obsługa konta powinna być jak natańsza, o ile nie darmowa. Czy
    istnieje takie konto na rynku usług?

    Pozdrawiam...

  • 2. Data: 2009-11-22 01:09:44
    Temat: Re: Tanie konto
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Teraz_ja" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:he9vjm$784$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > wysokie. Czyli obsługa konta powinna być jak natańsza, o ile nie darmowa.

    No i mamy przesłankę przemawiającą za ograniczoną skutecznością reklam
    mBanku. :)

  • 3. Data: 2009-11-22 06:05:14
    Od: Czujnik <czujnik@[ciach].gmail.com>

    Czesc

    > Czyli obsługa konta powinna być jak natańsza, o ile nie darmowa. Czy
    > istnieje takie konto na rynku usług?
    A jednak są, ja korzystam z dbNet i jestem zadowolony właściwie tylko
    raz na miesiąc muszę kartą zapłacić lub wybrać kaskę z dowolnego
    bankomatu i wtedy jest za free. Polecam.
    Jeśli myślisz o inwestowaniu np. w fundusze, to mBank jes do rozważenia,
    też darmowe prawie wszystko.

  • 4. Data: 2009-11-22 07:04:58
    Od: " lokatybezbelki" <l...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    jeżeli nie potrzebujesz oddziału (gdzie pracuje świetnie przeszkolony
    personel, i tu trudno wybrać zwycięzce bo w każdym banku wyłoni się nowy lider
    !) to deklasuje całą resztę mBank.
    Natomiast nie ma tradycyjnych placówek, gdzie wpłacisz środki, tylko są
    wpłatomaty (zerknij czy w pobliżu Twojego miejsca zamieszkania jest jakiś, bo
    nie będziesz miał jak na swoje konto wpłacać środków).
    Tu masz małe porównanie, jest kilka produktów z 0 zł.

    http://www.bankingandfinance.pl/kontaosobiste/porown
    anie-ofert/

    Pozdrawiam.
    --------------------------
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

  • 5. Data: 2009-11-22 07:06:05
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 22 Lis, 07:05, Czujnik <czujnik@[ciach].gmail.com> wrote:
> [...]
    > bankomatu i wtedy jest za free. Polecam.
    > Jeśli myślisz o inwestowaniu np. w fundusze, to mBank jes do rozważenia,

    W DB też jest możliwość kupowania funduszy bez opłat .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 6. Data: 2009-11-22 08:24:58
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Teraz_ja" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > No i mamy przesłankę przemawiającą za ograniczoną skutecznością reklam
    > mBanku. :)

    No bo kto jeszcze wierzy reklamom? Reklama nie ma powiedzieć Ci prawdy,
    tylko omamić. Zwykle ma namówić Cię do podjęcia nieracjonalnej decyzji. Tyle
    i tylko tyle.

    wiatrak

  • 7. Data: 2009-11-22 09:29:53
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik " lokatybezbelki"
    > Tu masz małe porównanie, jest kilka produktów z 0 zł.
    >
    > http://www.bankingandfinance.pl/kontaosobiste/porown
    anie-ofert/

    a kilku nie masz :-)
    w BZWBK konto24.pl - Prowadzenie rachunku (miesięcznie) - bezpłatne a
    nie 7,50 czy też 5 zł
    brak Nordea Spektrum za 0 zł jesli wplywa 1500 zl, i karta bankomatowa
    za 1,50/mies bez prowizyjna
    *** blad ***

  • 8. Data: 2009-11-22 11:23:00
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " lokatybezbelki"

    anie-ofert/

    ciężko porównywać bo za dużo wierszy zajmuje każdy bank

    > a kilku nie masz :-)
    > w BZWBK konto24.pl - Prowadzenie rachunku (miesięcznie) - bezpłatne a
    > nie 7,50 czy też 5 zł

    chopak pomylił konto24 z konto24.pl

    > brak Nordea Spektrum za 0 zł jesli wplywa 1500 zl, i karta bankomatowa
    > za 1,50/mies bez prowizyjna
    > *** blad ***

    nordea nie jest w systemach parterskich i nie dostanie prowizji, zapraszam na stronę
    ze stopki dla pełniejszego zestawienia, gdzie nacisk został położony na jak najniższe
    koszty

    widzę że mam spore zaległości w bezpłatnych bankomatach, acz robię troszkę dla
    siebie, a kart raczej nie używam, pewnie kiedyś uzupełnię

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 9. Data: 2009-11-22 12:18:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 00:11:34 +0000 (UTC), Teraz_ja napisał(a):

> [...]
    > wysokie. Czyli obsługa konta powinna być jak natańsza, o ile nie darmowa. Czy

    Bank Spółdzielczy w Wieliczce na przykład.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 10. Data: 2009-11-22 15:46:10
    Od: "gm" <g...@g...gm>

    > No i mamy przesłankę przemawiającą za ograniczoną skutecznością reklam
    > mBanku. :)

    Pytanie retoryczne może zadać tylko ktoś, kto chce zareklamować mBank...
    :)))