  • 1. Data: 2009-11-22 00:02:28
    Temat: EB --> w trak. zaklad.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Wchodzę do EB i patrzę, a tu wsi prawie półtora tałzena na online... O tałzen za
    dużo...
    Zaglądam do historii i widzę, że nie ma przelewu do banku forda, gdzie płacę za
    Volvo...
    Myślę sobie -- porządny EB. :) Raz wysłał za dużo, teraz zignorował moje zlecenie,
    które
    **na pewno złożyłem** przed kilkoma dniami... Szmalu na koncie za dużo o około
    tałzen,
    przelewu nie widać... Nic to... Zlecę raz jeszcze... Na poniedziałek... Czas mam do
    dzisiaj, ale że dzisiaj niedziela, więc się wyrobię na czas... (czyli zmieszczę się
    w czasie rzeczywistym)

    Zlecam przelew na poniedziałek, widzę te same numerki do wklepania (akurat
    charakterystyczne, więc zapamiętałem) i przeżywam deżawiu (deja vu z kreseczkami
    nad e i a) po czym oczętom moim ukazuje się historia... CHOLERA!!! Ooops... Mam
    znów dwa zlecenia rat samochodowych zamiast jednej... Zapomniałem, że EB pokazuje
    nieaktualną historię zaraz po zalogowaniu...

    Wiem, wiem -- nie potrafię doliczyć się szmalu. Nie potrafię -- chorowałem
    na oskrzela, więc nie wydawałem i teraz mam za dużo, przez co się nieco gubię...

    Nic to... Zlecenie na 23, więc zaraz anuluję...
    Ale... Nic z tego... Tam, gdzie spodziewam się ,,usuń'' znajduję
    w trak. zaklad.''... I co teraz?

    status zlecenia w trak. zaklad.

    Muszę czekać do rana? Nie dość tych ran? ;) Nocy niedospanych?
    Przeleją po prostu tałzen z online na oszczędne...
    I tak ten tałzen (o którym zapomniałem) leży tam od 20, czyli
    ani chybi, razem z innymi drobnymi może dać mi belka głowie...

    Oczywiście i ten przelew będzie czekał do rana...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Tak... Grupa bankowa, więc weźmy jakiś dowcip o długach...

    -- Czy wiesz, dlaczego Ziuta rzuciła Ziutka?
    -- Miał długi... Nie chciała płakać z powodu głupoty...
    -- Długi... Długi... Jak tak można!!! Co?! Taki długi,
    że aż nie mieścił się? ;)

    Jak mi kuleje zdrowie, mam dobry humor -- wymyślam wówczas dowcipy,
    które później wysyłam. :) Mam nawet dialog, który ma się sączyć na
    fotografii cyfrowej (wcześniej syfrowej), gdzie będę dopisywał swe
    oświadczyny wobec pewnej młódki, która nie lubi staruchów -- ładowarki
    akumulatorkowej. :)