  • 1. Data: 2009-02-09 14:03:21
    Temat: [OT] Talibowie
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Czy ja dobrze słyszałem w radiu? Polska prokuratura ściga Talibów za
    pieniądze polskich podatników? Wycieczkę tam sobie chcą zrobić czy jak?

    I co im zrobią jak ich już złapią? Zapiszą przymusowo do OFE czy co?

    marekz

  • 2. Data: 2009-02-09 14:32:22
    Temat: Re: Talibowie
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 9 Lut, 15:03, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > pieniądze polskich podatników? Wycieczkę tam sobie chcą zrobić czy jak?
    >
    > I co im zrobią jak ich już złapią? Zapiszą przymusowo do OFE czy co?

    Chyba taniej będzie wynająć chłopaków z Blackwater. I skutek będzie
    lepszy...

  • 3. Data: 2009-02-09 15:10:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 06:32:22 -0800 (PST), szczurwa napisał(a):

    > Chyba taniej będzie wynająć chłopaków z Blackwater. I skutek będzie
    > lepszy...

    Jeszcze lepiej będzie ich podkablować w ZUS-ie, ze zalegają ze składkami
    za kilka lat. Znajdą się w trymiga.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2009-02-09 20:05:17
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "BorysPogoreło" <b...@p...edu.leszno> wrote in message

    > Jeszcze lepiej będzie ich podkablować w ZUS-ie, ze zalegają ze składkami
    > za kilka lat. Znajdą się w trymiga.

    Dobre, lollll.......

  • 5. Data: 2009-02-09 22:23:46
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Raczej są w zmowie z ZUS-em, tylko pomyśl: jak Talibowie wysadzą w powietrze 1000
    Polaków podkładając u nas w kraju bomby na wieść o wysłaniu "Gromu", to jakie wielkie
    oszczędności budżetowe będzie miał nierząd Półtuska i sikorki :-o
    Choć w sumie jakby wysadzili rolinków z KRUS, byłoby może jeszcze korzystniej.
    Trzeba w nadchodzacych dniach pilnie spijać krynicę wiedzy z ust pierwszego strażaka
    PRL-bis!

    -----

  • 6. Data: 2009-02-09 22:35:15
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    Koniecznie nalezy wyslac Radka Sikorskiego na bialym koniu, ze
    sztandarem Bog-Honor-Ojczyzna i przy wtorze "My, pierwsza brygada"...

  • 7. Data: 2009-02-09 22:50:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 9 Feb 2009 23:23:46 +0100, 666 napisał(a):

    > Choć w sumie jakby wysadzili rolinków z KRUS, byłoby może jeszcze korzystniej.

    A jakby wysadzili takich upartych top-posterów to w ogóle byłoby pięknie i
    radośnie.

    Kiedyś przynajmniej pisałeś z sensem, a teraz pieprzysz trzy po trzy o
    polityce w co drugim wątku.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2009-02-09 23:07:17
    Temat: Re: [OT] Talibowie
    Od: "endriu" <m...@w...pl>

    Jestem za tym aby odebrać talibom KRUS

  • 9. Data: 2009-02-10 05:28:53
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Borys Pogoreło" news:1psg1leh6ut8e$.qqtmk7go1yx0.dlg@40tude.net

    > Kiedyś przynajmniej pisałeś z sensem, a teraz pieprzysz trzy po trzy o
    > polityce w co drugim wątku.

    Wszystkich ogarnia większa lub mniejsza frustracja kiedy patrzy się na to co
    dzieje się w naszym kraju. Jak widać u kolegi ów frustracja jest większa, a
    i jak po części go rozumiem.

  • 10. Data: 2009-02-10 14:24:47
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No niestety, trafiasz w sedno...