  • 1. Data: 2003-04-23 19:37:23
    Temat: Takie konto firmowe z KK
    Od: "Marcin Bochenek" <M...@c...pl>

    Witam!

    Czy mozecie polecic jakies tanie konto firmowe zarzadzne przez Internet, do
    ktorego bank da KK (Visa lub MC).

    --
    bomart

  • 2. Data: 2003-04-23 20:00:24
    Temat: Re: Takie konto firmowe z KK
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Bochenek" napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy mozecie polecic jakies tanie konto firmowe zarzadzne przez Internet,
    do
    > ktorego bank da KK (Visa lub MC).

    nie sądze aby w jakimś banku była KK do konta firmowego,
    w najlepszym wypadku możesz dostać kartę obciążeniową np.:
    Fortis - VISA Business/Gold
    Pekao SA - Visa Business i Eurocard/MasterCard Business
    BPHPBK - Eurucard/Mastercard Buisiness
    Milenium - Visa Executive Gold
    Citybank - Citibusiness Visa Electron
    BISE - Polcard - nie wiem czy mają konta z dostępem przez net???

  • 3. Data: 2003-04-23 20:09:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> wrote in message

    > nie sądze aby w jakimś banku była KK do konta firmowego,

    Malo wiesz ;)

    > Citybank - Citibusiness Visa Electron

    Pomijajac, ze nazwa banku jest troche inna... to oferuje on jeszcze kilka
    innych kart :)
    http://www.citibank.com/poland/corporate/polish/prod
    ucts/cmat_cvb.htm

    Maciej

  • 4. Data: 2003-04-23 20:20:53
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Malo wiesz ;)

    > Pomijajac, ze nazwa banku jest troche inna... to oferuje on jeszcze kilka

    1) nigdy nie zrobiłeś literówki?
    2) napisałem np
    3) znasz jakiś bank który wydaje KK dla firm?, bo ja nie

  • 5. Data: 2003-04-23 20:31:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > 1) nigdy nie zrobiłeś literówki?

    Wiele razy... nie nalezalo brac tego tak powaznie ;)

    > 2) napisałem np
    > 3) znasz jakiś bank który wydaje KK dla firm?, bo ja nie

    Hm... dla firm nie wydaje, ale dla ich pracownikow [bo na karcie musza byc
    dane osoby ktora fizycznie istnieje]. Czyli upowazniony pracownik uzywa
    karty, a firma ja splaca. Takie produkty sie nieco roznia od tych 'zwyklych'
    kart kredytowych.

    Maciej

  • 6. Data: 2003-04-23 20:32:24
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

> [...]
    > dane osoby ktora fizycznie istnieje]. Czyli upowazniony pracownik uzywa
    > karty, a firma ja splaca. Takie produkty sie nieco roznia od tych

    może jakiś przykład?

  • 7. Data: 2003-04-23 22:34:22
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Robert Kondraciuk wrote:
    > Użytkownik "MK" napisał w wiadomości

    > może jakiś przykład?

    No wlasnie ;-)
    i jesli tak to czy oplaty zwiazane z 'zarzadzaniem' karta sa KUP dla firmy?
    ;-)

    U mnie w firmie Citibank zaproponwal KK czlonkom zarzadu, glownej ksiegowej
    etc. , ale byly to karty dla osob fizycznych i nic je nie wiaze z firma...
    Co ciekawe proponowali max. limit tzn. do silvera 10KPN, a do golda 25KPLN,
    bez zadnych warunkow i sprawdzania zdolnosci kredytowej. Wzialem silvera
    EC/MC (tzn karta dodztkowa) z limitem 10KPLN, ale teraz troche zaluje...

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust
    silver BJJ - Grappling Krakow , ERA GSM , http://kbaton.prv.pl/

  • 8. Data: 2003-04-24 07:35:58
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    Wed, 23 Apr 2003 22:32:24 +0200, "Robert Kondraciuk"
    <m...@g...pl> napisal:

    >Użytkownik "MK" napisał w wiadomości

    >'zwyklych'
    >
    >może jakiś przykład?

    w mojej firmie KK Citi moze dostac kazdy kto ma firmowe wydatki
    wieksze niz 500 zl (w praktyce moze ja dostac kazdy), koszty zwizane z
    uzywaniem pokrywa firma. Mozna jej uzywac do celow prywatnych
    (potracenia z pensji).

    pzdr

    Jan Mis
    ----
    wniosek to punkt w ktorym nie masz juz sily dalej myslec

  • 9. Data: 2003-04-24 09:28:50
    Od: "B@ton" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Miś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wieksze niz 500 zl (w praktyce moze ja dostac kazdy), koszty zwizane z
    > uzywaniem pokrywa firma. Mozna jej uzywac do celow prywatnych

    1. Czy firma dostaje od Citibanku fakture za oplaty? Pewnie nie, w takim
    razie jak ksieguje owe koszty? Na
    jakiej podstawie? Pracownicy daja swoje wyciagi czy jak?
    2. Na jakiej zasadzie nastepuje potracanie z pensji? Jak to jest ksiegowane?
    Czy brane sa faktury "na firme"?
    Jaki jest to koszt dla firmy (reprezentacja i reklama?)

    Cos mi sie to kupy nie trzyma...

    Pozdrawiam

    BAton

  • 10. Data: 2003-04-24 10:24:14
    Od: Jan Miś <j...@g...pl>

    Thu, 24 Apr 2003 11:28:50 +0200, "B@ton" <k...@p...onet.pl>
    napisal:

> [...]
    >Czy brane sa faktury "na firme"?
    > Jaki jest to koszt dla firmy (reprezentacja i reklama?)

    nie mam pojecia jak to dziala, wiem ze:
    1. wnisek o KK sklada sie za posrednictwm firmy
    2. potwierdzenia transakcji trzeba dolaczac do faktur - bez tego
    koszty obciazaja uzytkownika karty - faktury sa na firme.
    >Cos mi sie to kupy nie trzyma...
    >
    >Pozdrawiam
    >
    >BAton

    pozdrawiam

    Jan Mis
    ----
    wniosek to punkt w ktorym nie masz juz sily dalej myslec