    From: "Baton" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Takie konto firmowe z KK
    Date: Thu, 24 Apr 2003 00:34:22 +0200

    Robert Kondraciuk wrote:
    > Użytkownik "MK" napisał w wiadomości

    > może jakiś przykład?

    No wlasnie ;-)
    i jesli tak to czy oplaty zwiazane z 'zarzadzaniem' karta sa KUP dla firmy?
    ;-)

    U mnie w firmie Citibank zaproponwal KK czlonkom zarzadu, glownej ksiegowej
    etc. , ale byly to karty dla osob fizycznych i nic je nie wiaze z firma...
    Co ciekawe proponowali max. limit tzn. do silvera 10KPN, a do golda 25KPLN,
    bez zadnych warunkow i sprawdzania zdolnosci kredytowej. Wzialem silvera
    EC/MC (tzn karta dodztkowa) z limitem 10KPLN, ale teraz troche zaluje...

    Baton
    GG: 1004025 , Krakow , Focus 1.6 Cx kombi + LPG (oklejony) - moondust
    silver BJJ - Grappling Krakow , ERA GSM , http://kbaton.prv.pl/