    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Date: Wed, 14 Aug 2019 00:31:36 +0200
    <m...@p...waw.pl> <qh7ptq$7ni$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <qhefah$1slo$1@gioia.aioe.org>
    <5d3ae1e3$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhequ9$1kmm$1@gioia.aioe.org>
    <5d3af5ba$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <qheu6o$54a$1@gioia.aioe.org>
    <5d3b24b3$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhfljm$1k73$1@gioia.aioe.org> <8...@a...kjonca>
    <8...@a...kjonca>
    <2...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <3...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <0...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <3...@g...com>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > A, no to ustaliliśmy uwagę.
    > Bo w poście z 1 sierpnia pisałeś po prostu o udzieleniu pełnomocnictwa.

    Ekhem:

    --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 01 Aug 2019 17:26:03 +0200

    [...]

    Ale napiszesz coś merytorycznie czy tak sobie pi...szesz bez sensu?
    Prosta sprawa: chcę mieć dostęp przez Internet jako pełnomocnik do konta brata.

    [...]
    --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    > Nic o szczególnym warunku umożliwienia dostępu przez net nie było.

    Możesz mi powiedzieć jak zinterpretować: "chcę mieć dostęp przez
    Internet jako pełnomocnik do konta brata"?

    > Pewnie, że można mówić, że to się samo przez się rozumie, bo kto
    > będzie codziennie do oddziału latał - ale z drugiej strony czy
    > pełnomocnik ma przejmować pełną obsługę konta czy też mieć awaryjny
    > dostęp w razie jakiejś nagłej i rzadkiej sytuacji?

    E-e. Było to wprost napisane.

    > Stąd niezgoda - bo ja pisałem o możliwości ustanowienia jakiegokolwiek
    pełnomocnika, niekoniecznie z dostępem przez net.
    Domyśliłem sie, i dlatego skorygowałem.

    > Na wczasach ciężko było, net wolno działał i niewygodnie na tablecie.

    > Ale pełnomocnika ustanowić można. Np. w orange finanse w ogóle nie można było.
    I znowu: ja o zupie, Ty o ...
    Wyraźnie napisałem, że interesuje mnie dostęp przez internet.

    [...]
    > Ale też pytałeś tendencyjnie - po pierwsze niedoprecyzowałeś, albo podstępnie
    rozszerzyłeś pytanie, po drugie pytałeś o dziwny zestaw banków: CA, mille, citi,
    santander, inteligo (i jeszcze w innym poście o klony).
    > Czemu akurat te?
    Bo te mi przyszły do głowy i w tych mają konta ludzie, których miałbym
    być pełnomocnikiem.

    > CA to taka popierdółka, że nie może być wzorcem czy konkurencją dla nikogo, nawet
    mBąka ;>
    > inteligo to sierota biedna i pewnie skarbonka tak je ogranicza jak tylko może,
    zupełnie jak mBąk oranżadę - a szkoda.
    > citi to też popierdółka (miałem na ten temat porządne uzasadnienie, ale
    zapomniałem, jak sobie przypomnę to napiszę).
    > klony - echh...
    > Jedynie mille i santander to jakaś konkurencja dla mBąka. A czemu
    > zapomniałeś o "prawdziwej" skarbonce, żubrze, ing czy aliorze (bnp nie
    > wspominam, bo to francuski bank - coś jak świnka morska, nie mówiąc o
    > kobiecie-informatyku).

    Bo tymi nie jestem (na razie?) zinteresowany.

    > Nawet nest pozwala na wyklikanie pełnomocnictwa (i co ciekawe, jest to jedyna
    darmowa droga).
    > A żeby mieć dostęp przez net to trzeba się w każdym banku tak samo "ukliencić" jak
    nowy klient (albo klientem już być).
    Cały czas mam wrażenie, że koniecznie chcesz mieć ostatnie słowo. A że
    nie na temat ... :)

    Z mojej strony EOT.
    KJ

    Satire is what closes in New Haven.