  • Data: 2019-07-27 18:03:36
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 lipca 2019 16:09:07 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > (Piszesz do mnie? Z references by to wynikało, ale starannie wszystko
    > wyciąłeś)

    Echh, to google groups - w wersji "mobilnej" w miarę szybko się ładuje do czytania na
    aero2, ale cytowania nie potrafię w nim zrobić.

    > Nie mam nikogo na "czarnej liście". Padło tu pytanie "po co komu mbank"
    > to odpowiedziałem: "mają system który po prostu działa i nie zaskakuje"
    > i tyle. Nie mam zamiaru umierać za Gd^WmBank.

    To nie ja pytam, czemu mBąk jest "naj" ;>
    Jedynie dziwi mnie, że nic lepszego od niego nie znalazłeś - i ciekawi mnie, czym
    podpadli inni.

    > A smsy autoryzacyjne nie sa tam po parę groszy? To odpada.

    Już od dawna (min. listopad 2017 - wtedy zakładałem) bezpłatne - widać mocno ich ten
    wspaniały pomysł (czyżby pinokia?) zabolał.
    Z plusów nieograniczone bezpłatne przelewy natychmiastowe, przydają się.
    Debetówka darmowa za 5 pyk/mc - albo całkowicie darmowa HCE.

    wrzucają do kosza, gdy brak środków o 6 rano.
    > To mi nie przeszkadza.

    Hmm, o 6 rano to nie problem, a poprzedniego dnia problem?

    > Millennium wspominam bardzo miło jako bank transakcyjny.

    A czemu już go nie chcesz?

    > SMSy darmowe?

    Nie, wciąż 20gr - ja używałem darmowego tokena na J2ME, działał pięknie, ale od
    września go likwidują, więc ja zlikwidowałem konto - trochę szkoda, bo bardzo dobra
    debetówka do transakcji zagranicznych. Ale mają bezpłatną autoryzację w apce.