  • Data: 2019-07-27 17:11:59
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Jul 2019 15:14:43 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    > [..]

    > W sensie tym co napisałem. W takim Citi, trzeba (było?) zapewnić środki
    > na koniec POPRZEDNIEGO dnia ROBOCZEGO. Co w praktyce oznacza, że środki
    > na poniedziałkowe zlecenie muszą być w piatek.

    No coz - tak dziala KIR, ze po 17-stej nic nie wplynie.
    Zrozumiale, ze takie zlecenie bank kiedys przetwarza, i wtedy musza
    byc srodki.

    Kiedy - dokladnie nie wiadomo, czemu nie o 0:01 ?

    Wiele bankow cos pisze, ze w razie braku srodkow ponowia przelew trzy
    razy ... ale nigdy nie testowalem.

    > [..]

    > Nie. Ale w takim aliorze, widzę przelew który przyszedł, ale saldo go
    > nie uwzględnia i np. przelać dalej nie pozwala.

    Ale to chyba niedlugo ?

    Ja narzekam na to, ze jak grubszy przelew wychodzi, i Alior go
    wstrzymuje "do autoryzacji", to wszystko znika.
    I nie widac - nie zlecilem, wyszedl, wyjdzie, czeka ...

    J.