  • 1. Data: 2013-03-18 10:26:08
    Temat: Tajemnica premii BGZ
    Od: Zibo <z...@g...com>

    Mój znajomy twierdzi, że wykonuje 3 transakcje kartą a nie wyrabia 300 zł i mimo to
    dostaje premię.
    Wynika z tego, że to nie cudowne cashback-i ratują sytuację tylko ichniejszy wadliwy
    system informatyczny.
    Pytanie czy ktoś tu może potwierdzić, że nie robił kartą 3 stów ani cashback-ów a
    premię dostał?

  • 2. Data: 2013-03-18 11:47:28
    Temat: Re: Tajemnica premii BGZ
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 18.03.2013 o 10:26 Zibo <z...@g...com> pisze:

> [...]
    > ichniejszy wadliwy system informatyczny.
    > Pytanie czy ktoś tu może potwierdzić, że nie robił kartą 3 stów ani

    Nie potwierdzam wersji Twojego znajomego.
    Mój ojciec się zagapił i ciachnął transakcje na 260zł (kilkanaście
    operacji) i premii nie było.
    Sytuacja miała miejsce w grudniu 2012.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 3. Data: 2013-03-18 12:15:27
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 11:47:28 UTC+1 użytkownik Joossef napisał:

    > Nie potwierdzam wersji Twojego znajomego.
    >
    > Mój ojciec się zagapił i ciachnął transakcje na 260zł (kilkanaście

> [...]

    A zrobił 3 transakcje ?

  • 4. Data: 2013-03-18 12:38:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Zibo <z...@g...com> writes:

    > W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 11:47:28 UTC+1 użytkownik Joossef napisał:
    [....]

    > A zrobił 3 transakcje ?

    No, jak dla mnie kilkanaście to więcej niż trzy.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 5. Data: 2013-03-18 12:52:47
    Od: daniel <d...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 10:26:08 UTC+1 użytkownik Zibo napisał:
    > Pytanie czy ktoś tu może potwierdzić, że nie robił kartą 3 stów ani cashback-ów a
    premię dostał?

    Ja również nie potwierdzam, w lutym źle obliczyłem i zrobiłem 5 transakcji na kwotę
    255zł, dodatkowo wypłaciłem kartą w bankomacie 50zł i premii nie ma.
    Ta wypłata z bankomatu kosztowała mnie 50 zł, a nawet więcej bo za obsługę karty
    naliczyli 8zł :))

  • 6. Data: 2013-03-18 13:07:12
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 12:52:47 UTC+1 użytkownik daniel napisał:

> [...]
    >
    > Ta wypłata z bankomatu kosztowała mnie 50 zł, a nawet więcej bo za obsługę karty

    A bylo po te 50zl, zamiast do bankomatu, podejsc na Orlen lub BP i zrobic cashback -
    mialbys orzechy pomniejszone o 50gr ;)

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2013-03-19 00:13:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > No, jak dla mnie kilkanaście to więcej niż trzy.

    Może przekręcił licznik. ;)

    IMO do 300 liczą poprawnie -- kiedyś zabierali 8,
    teraz 5 plnów. :) A barierą jest właśnie owe 300 pln.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-03-19 00:15:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 9...@g...co

> [...]
    > więcej bo za obsługę karty naliczyli 8zł :))

    : A bylo po te 50zl, zamiast do bankomatu, podejsc
    : na Orlen lub BP i zrobic cashback - mialbys

    Skąd te 50 groszy?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-03-19 10:47:12
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 00:15:25 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "ls"

    > : A bylo po te 50zl, zamiast do bankomatu, podejsc
    > : na Orlen lub BP i zrobic cashback - mialbys
    > : orzechy pomniejszone o 50gr ;)
    >
    > Skąd te 50 groszy?

    Baska bierze za CB 50gr: "PROWIZJA ZA ZAKUP Z CASHBACK"
    Ale nie miejmy jej za zle tego drobnego zdzierstwa - wizyta u plaza to znacznie
    wiekszy wydatek ;)

    --
    pozdr.
    ls