    From: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Tajemnica bankowa
    Date: Sat, 10 Jul 2004 20:07:23 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@c78-153.icpnet.pl

    Dnia Sat, 10 Jul 2004 19:09:07 +0200, "zen" <z...@w...pl> wklepał(-a):

    > Posiadam rachunek w jednym z dużych banków polskich ;). Ostatnio moje
    >wynagrodzenie zostało przelane nie na moje konto ale na konto mojego brata
    >zamieszkalego w innym mieście. W nastepnym dniu przelew zostal anulowany i
    >wszystko jest OK. Zastanawiam się jak to jest mozliwe , ze moj bank przelal
    >pieniadze na calkiem inny rachunek (tylko nazwisko bylo to samo) i dlaczego
    >brat otrzymal wyciąg miesięczny z tą transakcją i jej anulowaniem. W ten
    >sposób dowiedzial się paru szczegółów objetych tajemnicą bankową jak
    >miejsce pracy czy wysokość zarobków. Nie żeby mi to specjalnie
> [...]

    Jeśli mówisz o PKO BP, to tam różne cuda się zdarzają. Kiedyś, dawno temu,
    odbierałem czeki dla mojego taty - miałem upoważnienie. Podaję dowód, mówię że
    chciałem odebrać czeki dla tej osoby (podałem imię i nazwisko). Gość grzebie w
    jakichś szafkach i mówi że nie ma. Za chwilę jednak znalazł czeki i dyspozycję.
    Ale patrzy na tą dyspozycję i porównuje z dowodem... "Pan zmieniał imię?".
    Myślałem, że pęknę ze śmiechu. Mówię mu, że to nie moje czeki, tylko mam je
    odebrać.
    Albo mój brat też miał konto w tym samym banku i permamentnie przy wydawaniu
    wyciągów mylili je z wyciągami z konta mojego taty.
    Nie do wiary, jak kilka kont w jednym oddziale na to samo nazwisko potrafi
    zdezorganizować pracę tej instytucji. Ciekawe jak sobie radzą z przysłowiowymi
    Kowalskimi...?