eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity! › Re: Tablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity!
  • Data: 2016-01-17 03:41:34
    Temat: Re: Tablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "raz-dwa-trzy" 5697d717$0$639$6...@n...neostrada.pl

    > http://livesmarter.pl/tablet-lenovo-lub-telefon-gala
    xy-tab-za-wyrobienie-karty-simplicity/

    > Wystartowała kolejna edycja promocji Citibanku z gadżetem za wyrobienie
    > karty kredytowej. Nie dość więc, że bank ufunduje nam tablet bądź telefon,
    > to na dodatek nie zapłacimy nic za posiadanie karty. Szykuje się hit?

    Żaden hit, jeśli chodzi o hojność banku Citi.
    Ubiegłoroczne 400+400 to znacznie więcej niż ten tablet.

    Przy okazji przypomnę, że korzystanie z banerów ulokowanych
    na moich stronach jest opłacane przeze mnie.

    Zamierzam dorzucić banery, za klikanie w które raczej nie będę mógł
    płacić, gdyż nie będę miał możliwości weryfikowania osób klikających.
    Banery te będą wyróżnione -- będą dynamicznie zmieniały swoją zawartość.

    -=-

    Nadal szukam tego, kto założył lokatę w Idei dzięki mnie, za co dostałem
    zapłatę, którą chcę podzielić się z ta osobą, dzięki której zarobiłem.

    Promocja (100+100) w Eurobanku nie jest już aktualna.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'