  • 1. Data: 2016-01-14 18:12:55
    Temat: Tablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity!
    Od: raz-dwa-trzy <d...@c...net>

    http://livesmarter.pl/tablet-lenovo-lub-telefon-gala
    xy-tab-za-wyrobienie-karty-simplicity/

    Wystartowała kolejna edycja promocji Citibanku z gadżetem za wyrobienie
    karty kredytowej.
    Nie dość więc, że bank ufunduje nam tablet bądź telefon, to na dodatek
    nie zapłacimy nic za posiadanie karty. Szykuje się hit?

    Promocja ,,Zostań posiadaczem karty kredytowej Citibank i odbierz swój
    gadżet" przeznaczona jest dla osób, które nie były posiadaczem żadnej
    głównej karty kredytowej Citibank od 1 stycznia 2014.

  • 2. Data: 2016-01-17 03:41:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "raz-dwa-trzy" 5697d717$0$639$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > karty kredytowej. Nie dość więc, że bank ufunduje nam tablet bądź telefon,
    > to na dodatek nie zapłacimy nic za posiadanie karty. Szykuje się hit?

    Żaden hit, jeśli chodzi o hojność banku Citi.
    Ubiegłoroczne 400+400 to znacznie więcej niż ten tablet.

    Przy okazji przypomnę, że korzystanie z banerów ulokowanych
    na moich stronach jest opłacane przeze mnie.

    Zamierzam dorzucić banery, za klikanie w które raczej nie będę mógł
    płacić, gdyż nie będę miał możliwości weryfikowania osób klikających.
    Banery te będą wyróżnione -- będą dynamicznie zmieniały swoją zawartość.

    -=-

    Nadal szukam tego, kto założył lokatę w Idei dzięki mnie, za co dostałem
    zapłatę, którą chcę podzielić się z ta osobą, dzięki której zarobiłem.

    Promocja (100+100) w Eurobanku nie jest już aktualna.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 3. Data: 2016-01-17 11:47:24
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    raz-dwa-trzy wrote:

> [...]
    > gadżet" przeznaczona jest dla osób, które nie były posiadaczem żadnej
    > głównej karty kredytowej Citibank od 1 stycznia 2014.

    Telefon, który jest premią w tej ofercie został wydany w 2015Q1. Czyli
    obecnie ma już rok. Warunki promocji są takie, że premię otrzymamy po
    spełnieniu warunków. Jeżeli uda się uruchomić kartę jeszcze w styczniu, to
    warunki możemy spełnić najwcześniej w kwietniu - i prawdopodobnie w ostatnim
    dniu kwietnia jest to weryfikowane. Premię prześlą nam w max 30 dni, czyli
    do końca maja.

    Pod koniec maja ten telefon będzie miał już praktywnie 1.5 roku od premiery
    i jego wartość to na pewno nie będzie już 449 PLN. Zresztą już obecnie można
    nabyć na allegro ten model w cenie około 350 PLN i jest to urządzenie nowe z
    pełną gwarancją.

    Natomiast rzeczywiście premia za uruchomienie karty Simplicity wydaje się
    OK, jeżeli ta karta rzeczywiście nie ma opłat za użytkowanie. Dodam, że
    kartę kredytową wykorzystuję głównie do zakupów przez internet, żeby być
    objętym zwrotem w przypadku gdyby towar do mnie nie dotarł.

    --
    Wysłane z pola.

  • 4. Data: 2016-01-18 10:49:16
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Natomiast rzeczywiście premia za uruchomienie karty Simplicity wydaje się
    > OK,

    Zainteresowała mnie karta z powodu "teoretyczna bezpłatność".
    Próbowałem przez formularz kontaktowy zadać im jedno pytanie i poległem.
    Kilkanaście prób, na końcu już z jednym zdaniem (że nie idzie nic tu wysłać)
    bez żadnych polskich liter i za każdą próbą: "Wystąpił błąd" i żadnej info w
    czym problem.
    Nabrałem podejrzeń, że cały system może tak działać więc bliższy kontakt z
    tym bankiem może być źródłem stresu.
    P.G.

  • 5. Data: 2016-01-18 13:53:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" n7icei$avv$1$P...@n...chmurka.net

> [...]
    > "Wystąpił błąd" i żadnej info w czym problem.
    > Nabrałem podejrzeń, że cały system może tak działać więc bliższy kontakt z tym

    Ogólnie nie jest źle w Citim, ale dlaczego czekałeś tyle miesięcy?
    Do końca roku 2015 Citi dawał 2 razy po 400 pln -- 400 poleconemu
    i 400 polecającemu.
    Teraz jest raczej słabo. :) IMO warto zaczekać.

    Jeśli założysz kartę dzięki moim banerom a ja otrzymam od Agory
    zapłatę za to założenie -- podzielę się z Tobą, o ile poprawnie
    podasz czasy i daty klinknięcia i wysłania.

    Na razie Agora nie zapłaciła mi za dwa ,,zdarzenia'' i zapłaciła za kilka.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 6. Data: 2016-01-18 15:53:00
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    napisał w wiadomości news:n7in9a$upn$1@node1.news.atman.pl...

    > Ogólnie nie jest źle w Citim, ale dlaczego czekałeś tyle miesięcy?
    > Do końca roku 2015 Citi dawał 2 razy po 400 pln -- 400 poleconemu
    > i 400 polecającemu.
    > Teraz jest raczej słabo. :) IMO warto zaczekać.

    Nie śledzę pasjami ofert wszystkich banków, a jakoś nie wiedziałem wcześniej
    o tej bezpłatnej KK (jeśli wiedziałeś to jakoś za mało natarczywie polecałeś
    :) ).

    No to chyba poczekam, ale ogólnie przypuszczam, że i tak mi się nie uda
    dostać tej karty bo nie chce mi się dostarczać kwitów dokładnie według
    regulaminu (o to chciałem się ich zapytać (co mi się nie udało) - czy są
    wystarczająco flexible).
    KPiR jest w Pile a ja jestem w Gdańsku. Przelewy do US robi kolega z Piły.
    Nie mam zamiaru zawracać mu głowy moją kartą, ani fatygować się do US, czy
    ZUS - więc tylko to co ja mam dostępne (przelewy ZUS, ubiegłoroczny PIT)
    albo niech spadają na drzewo.
    P.G.

  • 7. Data: 2016-01-18 16:37:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" n7iu85$g12$1$P...@n...chmurka.net

    > Nie śledzę pasjami ofert wszystkich banków, a jakoś nie wiedziałem
    > wcześniej o tej bezpłatnej KK (jeśli wiedziałeś to jakoś za mało
    > natarczywie polecałeś :) ).

    Teraz są co najmniej dwie -- banry na mojej stronie:

    http://danutac.eu http://danutac.pl http://danutac.com.pl

    W razie czego płacę od 6 dych za kartę do 15 dych...

> [...]
    > dokładnie według regulaminu (o to chciałem się ich zapytać (co
    > mi się nie udało) - czy są wystarczająco flexible).

    IMO są aż nadto. :)

    > KPiR

    Co to jest?

    http://cenabiznesu.pl/-jak-prowadzic-kpir-ksiege-prz
    ychodow-i-rozchodow

    Może szukasz biura rachunkowego? Znam takie, z którym dogadasz się bez trudu. ;)
    [bo to ja jestem tym biurem -- i nie ukrywam, że nie mam o niczym zielonego pojęcia!
    zaraz jadę US... Rozmowa z utygodnia w białostockim I US z pracowniczką I US:

    -- Może pani wie, do której godziny czynny jest II US?
    -- Nie wiem, ale raczej też tylko do 18.
    -- A może pani sprawdzić w internecie?
    -- Nie mam tutaj dostępu do internetu.
    -- ???...]

    > jest w Pile a ja jestem w Gdańsku. Przelewy do US robi kolega z Piły.

    To może konto firmowe w Idei? ;)
    Mogę dać 6 dych lub 6 pln -- nie rozumiem tego. :)

    Może w Biz? 4% (ale osad musi zawrzeć się pomiędzy 5kpln i 10kpln)
    na rachunku -- można mieć na lanie do US/ZUS...

    > Nie mam zamiaru zawracać mu głowy moją kartą, ani fatygować się do US,
    > czy ZUS - więc tylko to co ja mam dostępne (przelewy ZUS, ubiegłoroczny
    > PIT) albo niech spadają na drzewo.

    Moją głowę mógłbyś zawracać. :) Profesjonalizm ;) gwarantowany. ;)
    Długie/wieloletnie tradycje, wysoka kultura obsługi, niskie ceny, miła obsługa...
    (w razie potrzeby mogę do Ciebie zwracać się jakoś tak: 'proszę Szanownego Pana'
    itd...)
    [za pieniądze -- wszystko ;)]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 8. Data: 2016-01-18 17:50:50
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 17.01.16 o 03:41, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Nadal szukam tego, kto założył lokatę w Idei dzięki mnie, za co dostałem
    > zapłatę, którą chcę podzielić się z ta osobą, dzięki której zarobiłem.

    A to HALLOWEEN była?

  • 9. Data: 2016-01-18 22:09:31
    Od: <3...@6...220931.invalid> (Tom N)

    janek z pola w

    xy-tab-za-wyrobienie-karty-simplicity/
    > Warunki promocji są takie, że premię otrzymamy po
    > spełnieniu warunków. Jeżeli uda się uruchomić kartę jeszcze w styczniu, to
    > warunki możemy spełnić najwcześniej w kwietniu

    IMHO wystarczy wydać trzy tysie w lutym i zalogowac się a początku lutego,
    zeby spełnic warunki.

    "Wszyscy Uczestnicy, którzy spełnili warunki, o których mowa w punkcie IV,
    ust1 zostaną powiadomieni przez Bank poprzez wysłanie
    wiadomości e-mail do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym
    Uczestnik spełnił wyżej wymienione warunki, o przyznaniu
    Nagrody."

    W sumie najpóźniej w kwietniu nagroda powinna dotrzeć...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2016-01-19 01:27:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>