eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity! › Re: Tablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity!
  • Data: 2016-01-18 10:49:16
    Temat: Re: Tablet Lenovo lub telefon Galaxy Tab o wartości 449 zł za wyrobienie DARMOWEJ karty Simplicity!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "janek z pola" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:n7frg2$1doo$1@gioia.aioe.org...

    > Natomiast rzeczywiście premia za uruchomienie karty Simplicity wydaje się
    > OK,

    Zainteresowała mnie karta z powodu "teoretyczna bezpłatność".
    Próbowałem przez formularz kontaktowy zadać im jedno pytanie i poległem.
    Kilkanaście prób, na końcu już z jednym zdaniem (że nie idzie nic tu wysłać)
    bez żadnych polskich liter i za każdą próbą: "Wystąpił błąd" i żadnej info w
    czym problem.
    Nabrałem podejrzeń, że cały system może tak działać więc bliższy kontakt z
    tym bankiem może być źródłem stresu.
    P.G.