eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiTMUB -> Alior - klopot z logowaniem › Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed
    .neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.
    neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5fc80ccc$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <5fc8a151$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    From: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>
    Date: Thu, 3 Dec 2020 22:42:57 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.5.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5fc8a151$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <5fc95be2$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.146.228.4
    X-Trace: 1607031778 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 520 188.146.228.4:54433
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:654196
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 03.12.2020 o 09:26, AS pisze:

    > Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
    > inne zaklęcia nie pomagają.
    > Ta migracja przejdzie do historii :)

    Potwierdzam częściowo, żadne odzyskiwanie CIF nie daje rezultatów,
    telefon na infolinię też nie przyniósł rezultatu. Pani "infolinia"
    po zidentyfikowaniu klienta oznajmiła że nic nie może i trza do banku.
    Ja, gapa, logowałem się do TMUB używając aliasu i niestety nie zapisałem
    CIFa: gorzej nie znalazłem go w żadnych zachowanych dokumentach.
    Ponieważ jednak odblokowałem dostęp do Alior Mobile sądziłem
    że znajdę CIF w aplikacji telefonicznej (w TMUB był). I tu zonk -
    nigdzie go nie znalazłem. Nie znalazłem też w aplikacji szablonów
    przelewów. Zapytałem o to Panią "infolinię" - gdzie w aplikacji mobilnej
    szukać CIFu? I dowiedziałem się że nigdzie, bo jest to informacja
    tak poufna iż nie może jej dostać osoba nieuprawniona! Okazało się więc
    że ja, właściciel rachunku, logujący się w aplikacji mobilnej jestem
    osobą nieuprawnioną!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1