  • Data: 2020-12-04 11:02:06
    Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-12-03 o 09:26, AS pisze:

    > Miałem to samo tak jak każdy kto oprócz TM ma konto w Alior Kantor.
    > Numer CIF do nowego konta w Alior jest taki sam jak do Kantoru.
    > Każdy kto zakładał kiedyś konto w Kantorze dostał ten numer CIF i mógł
    > nim zalogować się też do Aliora (nawet nie wiedziałem o takiej
    > możliwości), ale większość tego nigdy nie zrobiła i po 6 miesiącach ten
    > numer CIF z automatu "dla bezpieczeństwa" został zablokowany w
    > macierzystym Alior.

    Wypadało by jakoś klienta ostrzec - jak się w ciągu najbliższych 2
    tygodni nie zalogujesz to zrobimy ci kuku.
    Teraz ostrzegali, że trzeba się zalogować to TMUB bo jak nie to się
    zostanie bez wiedzy co dalej.

    > Spece od migracji "zapomnieli" o tym ficzerze (pewnie ciągła rotacja
    > zatrudnionych informatyków) i stąd teraz masa ludzi ma problem..
    > Blokadę na CIF można zdjąć tylko na infolinii albo w oddziale i żadne
    > inne zaklęcia nie pomagają.
    > Ta migracja przejdzie do historii :)

    Zalogowałem się kilka dni temu (po 2,5 letniej przerwie) do TMUB i
    dowiedziałem się, że będę się logował identyfikatorem z AK.
    W AK nie logowałem się jeszcze dłużej.

    Na razie nic nie próbowałem. Ale skoro są problemy migracyjne to
    spróbuję wziąć ich na przeczekanie :)
    P.G.