  • Data: 2020-12-04 15:06:56
    Temat: Re: TMUB -> Alior - klopot z logowaniem
    Od: AS <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś dostałem odpowiedź na złożoną reklamację, związaną z migracją.

    Szanowny Panie,

    poniżej zamieszczam nasza odpowiedź.

    Wyjaśnienia
    Zachowanie najwyższych standardów obsługi jest dla naszego banku sprawą
    priorytetową. Staramy się, aby klienci nie oczekiwali zbyt długo na
    zgłoszenie konsultantów. Niestety, w wyjątkowych wypadkach (wzmożona
    ilość połączeń, wydłużenie rozmów z klientami) czas oczekiwania na
    połączenie z pracownikiem banku będzie wydłużony. Za wszelkie
    niedogodności bardzo Pana przepraszamy.

    Zgodnie z wcześniejszą korespondencją 29.11.2020 r. wszystkie produkty
    otwarte w oddziale T-Mobile Usługi Bankowe przenieśliśmy do bankowości
    Alior Online oraz aplikacji Alior Mobile -w jednym miejscu będą dostępne
    produkty przeniesione z T-Mobile Usługi Bankowe i produkty Alior Banku.
    Bankowość internetowa i aplikacja mobilna T-Mobile Usługi Bankowe został
    wyłączone.

    Logowanie do bankowości elektronicznej Alior Banku powinno odbyć się
    zgodnie z poniższą instrukcją, przy użyciu numeru CIF klienta, który Pan
    posiada w Alior Banku tj. xxxxxxxx.

    Logowanie do bankowości Alior Online od 29.11.2020 r.
    1. Wejdź na stronę https://www.aliorbank.pl i kliknij ,,Zaloguj".
    2. Wybierz opcję ,,Alior Online".
    3. W pole ,,Login" wpisz swój numer klienta CIF nadany w Alior Banku:
    xxxxxxxx.
    4. Wpisz hasło startowe. Otrzymasz je SMS-em na zaufany numer telefonu
    podany w Alior Banku. Obecnie Twój numer to:+48xxxxxxxxx.
    5. Ustal hasło do logowania (musisz wprowadzić je dwukrotnie).
    6. Wybierz obrazek bezpieczeństwa, który będzie widoczny przy każdym
    kolejnym logowaniu.
    7. Zaloguj się przy pomocy zdefiniowanego hasła i kolejnego kodu SMS,
    aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji systemu.

    Analiza wykazała, że wprowadzał Pan błędne dane do logowania. Cieszę
    się, że 30.11.2020 r. udało się Panu poprawnie zalogować do naszej
    bankowości internetowej.

    Z wyrazami szacunku
    Elżbieta Gałązka
    Specjalista ds. Reklamacji i Skarg
    Zespół Obsługi Reklamacji
    Departament Operacji
    Alior Bank

    Nie padło ani jedno słowo o tym, że mój numer CIF (nadany w Kantorze)
    był zablokowany w Alior już od kilku lat..
    Tuszowanie migracyjnej wpadki na całego :)
    Czy wprowadzałem błędne dane? Owszem. Skoro poprawne nie działały to
    próbowałem inne kombinacje. Nie działało nawet odzyskiwanie hasła, ani
    przypomnienie numeru CIF (ten znałem na 100% bo miałem zanotowany z
    komunikatu w TM i był tożsamy z tym w Kantorze).