  • 1. Data: 2006-07-04 08:15:26
    Temat: TFI Arka - dostep online
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Witam.

    Czy jest mozliwa obsluga finduszy Arka poprzez jakas strone internetowa?
    Tzn loguje sie tam i widze aktualne dane dot. rejestru, zmiany wartosci
    jednostki, mam mozliwosc dokonywania prostych operacji.
    PKO/CS tak ma np.
    W Arce nie moge tego znalezc.

    vx

  • 2. Data: 2006-07-04 08:21:29
    Temat: Re: TFI Arka - dostep online
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    VigoX wrote:
> [...]
    > Tzn loguje sie tam i widze aktualne dane dot. rejestru, zmiany wartosci
    > jednostki, mam mozliwosc dokonywania prostych operacji.
    Udaj sie do oddzialu BZWBK i tam się wszsytkiego dowiesz.

    KJ

  • 3. Data: 2006-07-04 09:05:48
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    zakup i sprzedaż tak jeżeli masz u nich konto, konwersja niestety nie, masz
    tylko możliwość składania zleceń przez telefon

  • 4. Data: 2006-07-04 09:46:03
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia Tue, 4 Jul 2006 11:05:48 +0200, Seba napisał(a):

    > zakup i sprzedaż tak jeżeli masz u nich konto, konwersja niestety nie, masz
    > tylko możliwość składania zleceń przez telefon

    Obawiam się, że jesteś w błędzie. Właśnie zalogowałem się na swoje
    Konto24.pl (to z Allekartą) i w menu stoi:

    -> Fundusze Arka
    ---> Otwarcie rejestru
    ---> Konwersja
    ---> Umorzenie
    ---> Przegląd zleceń

    To jak w końcu, da się czy nie?

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 5. Data: 2006-07-04 10:25:32
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    P.I.T.E.R. napisał:

    > Obawiam się, że jesteś w błędzie. Właśnie zalogowałem się na swoje
    > Konto24.pl (to z Allekartą) i w menu stoi:
    >
    > -> Fundusze Arka
    > ---> Otwarcie rejestru
    > ---> Konwersja
    > ---> Umorzenie
    > ---> Przegląd zleceń
    >
    > To jak w końcu, da się czy nie?

    Jeśli masz rachunek u nich i/lub AlleKartę z podglądem transakcji na
    niej przez Internet to możesz (po udaniu się do oddziału BZWBK) w
    internetowym serwisie BZWBK24 włączyć dostęp do Funduszy Arka. Ja
    właśnie tak zrobiłem.

    K.

  • 6. Data: 2006-07-04 10:46:17
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Jul 2006 12:25:32 +0200, Krystek napisał(a):

> [...]
    > niej przez Internet to możesz (po udaniu się do oddziału BZWBK) w
    > internetowym serwisie BZWBK24 włączyć dostęp do Funduszy Arka. Ja

    A ja właśnie o tym pisałem ;-)

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant
    np: Ewa Bem - zlota kolekcja - 14. pomidory [paused]

  • 7. Data: 2006-07-04 11:10:06
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    P.I.T.E.R. napisał:

    > A ja właśnie o tym pisałem ;-)

    Sam sobie odpowiadałeś? ;P

    K.

  • 8. Data: 2006-07-04 11:38:07
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Krystek" <k...@p...space.mailbox> napisał w wiadomości

> [...]
    | niej przez Internet to możesz (po udaniu się do oddziału BZWBK) w
    | internetowym serwisie BZWBK24 włączyć dostęp do Funduszy Arka. Ja

    ok czyli zeby wygodnie kozystac z tego funduszu musze otworzyc rachunek w
    BZWBK ktory z kolei bedzie mnie miesiecznie jakas kwote kosztowac.
    Dziekuje za rzeczowe odpowiedzi. ;-)

    Vx

  • 9. Data: 2006-07-04 11:40:41
    Od: "Seba" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 4 Jul 2006 11:05:48 +0200, Seba napisał(a):

    > -> Fundusze Arka
    > ---> Otwarcie rejestru
    > ---> Konwersja
    > ---> Umorzenie
    > ---> Przegląd zleceń
    >
    > To jak w końcu, da się czy nie?

    Próbowałeś konwersji, działa przez internet?
    Ja 2 tygodnie temu pytałem się czy można robić konwersję, usłyszałem, że nie
    i nawet jak mam konto WBK to mogę jedynie kupić/sprzedać jednostki. Pytałem
    się gościa, który jest kierownikiem biura maklerskiego WBK w moim mieście,
    więc może kolo był niekompetentny.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-07-04 11:56:49
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia Tue, 04 Jul 2006 13:10:06 +0200, Krystek napisał(a):

    > Sam sobie odpowiadałeś? ;P

    Nie sobie, odpowiadałem Sebie, który pisał, cytuję:

    zakup i sprzedaż tak jeżeli masz u nich konto, konwersja niestety
    nie, masz tylko możliwość składania zleceń przez telefon

    Tymczasem mając konto można również dokonać konwersji...