  • 61. Data: 2008-01-16 14:07:57
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Anna pisze:

    > To po co jest dokonywana autoryzacja w czasie rzeczywistym? Po co
    > istnieją limity konta i karty?

    Żeby zabezpieczyć *bank*. Niestety.
    KJ

  • 62. Data: 2008-01-16 14:10:29
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Sty, 15:03, Anna <a...@o...pl> wrote:

    > W moim przypadku zaksięgowane obciążenia przeproczyły zarówno limit
    > ekonta jak i limit dzienny.

    i na takie przypadki powinno powstawac konto techniczne nie blokujace
    ekonta a wchodzace w sklad salda wszystkich kont klienta.

    To po cholere limit dzienny jak tak latwo go przeskoczyc? ludzie
    ustawiaja limity dzienne na 1 zl, zeby zabezpieczyc sie przed
    nieautoryzowanymi transakcjami internetowymi, a tu taki numer i
    przelamanie wszelkich limitow.

  • 63. Data: 2008-01-16 14:12:14
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > 3. Nie zamierzam Cię spychać do jakiejkolwiek pozycji. Po prostu czasami
    > bawi mnie to, jak ludzie lubią oceniać, skazywać i sądzić w sprawach, o
    > których niewiele wiedzą.

    Ze sie wtrace.
    Czy jak ty pomylisz sie na niekozysc banku, i bedziesz sie tlumaczyc, ze to
    wina samochodu bo sie zepsul to bank potraktuje cie tak samo jak bank zawini
    na twoja szkode?

  • 64. Data: 2008-01-16 14:13:47
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

> [...]

    ustawiaja limity dzienne na 1 zl, zeby zabezpieczyc sie przed
    nieautoryzowanymi transakcjami internetowymi, a tu taki numer i

    Bez szans, wyobrazasz sobie ksiegowanie takich spraw na konta techniczne?
    Jak to rozliczac, wg. czego? A jak to traktowac, po stronie zyskow, strat...
    odprowadzac podatek czy nie...
    To nie jest takie hop siup.

  • 65. Data: 2008-01-16 14:14:43
    Od: Anna <a...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]

    Czemu rozpowszechniasz wersję, którą chciałby stosować mbank? Jeśli
    umowa stwierdza, że środki ponad limit są niedostępne to dotyczy to obu
    stron a nie jest zobowiązaniem jednej a wolą drugiej.

    --
    pzdr

  • 66. Data: 2008-01-16 14:22:17
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W moim przypadku zaksięgowane obciążenia przeproczyły zarówno limit ekonta
    > jak i limit dzienny.

    Znam osobiscie przypadek jak koledze zniknelo z konta jakies 5 lub 6 tysiecy
    funtow (UK) okazalo sie po krotkim dochodzeniu, ze ktos zrobil wyplaty w
    bankomacie na tka kwote jednorazowo. Dla przypomnienia, limit dzienny w UK
    to rednio 300 funtow, czasem powiekszany do 500. Nie spotkalem sie by
    bankomat wyplacal ponad 500 funtow dziennie z jednego konta. Tam wyszlo ok
    6000 funtow jednorazowej operacjii. Po cichym sledzctwie okazlo sie, ze to
    pracownicy banku podprowadzili ta kase...
    Dlatego w przypadku limitow bankomatowych, dzienych czy stanow na koncie byl
    bym ostrozny, bo bank moze sobie te limity znosic jak chce:))) Limity sa
    glownie dla tego by ludzie nie wyplacili calej kasy z banku w godzine:) a
    nie by kogos zabezpieczyc - niestety....

  • 67. Data: 2008-01-16 14:39:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Anna pisze:

    > Czemu rozpowszechniasz wersję, którą chciałby stosować mbank? Jeśli
    > umowa stwierdza, że środki ponad limit są niedostępne to dotyczy to obu
    > stron a nie jest zobowiązaniem jednej a wolą drugiej.

    I umowa stwierdza, ze nie da się nic zaksięgować bez blokady? W którym
    miejscu?

    KJ

  • 68. Data: 2008-01-16 14:50:42
    Od: Anna <a...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > I umowa stwierdza, ze nie da się nic zaksięgować bez blokady? W którym
    > miejscu?

    Umowa karty płatniczej stwierdza, że nie zostanie autoryzowana
    transakcja ponad limit.

    Chciałeś napisać, że mbank będzie opierał się na wersji, że mógł
    zaksięgować bezpodstawnie, bo umowa nie zabrania bezpodstawnego księgowania?

    Chyba odwrotnie, on do tego musi mieć podstawy faktyczne i prawne!

    --
    pzdr

  • 69. Data: 2008-01-16 15:00:16
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Janusz" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > to juz 15 godzin jak bank pozbawil nas dostepu do naszych wlasnych srodkow
    > i maja nas w glebokim powazaniu

    O 14 przysłali mi SMS, że na moim koncie nastąpiły błędne księgowania i
    pracuja nad tym. Mają refleks - kilkanaście godzin po fakcie. Nawet po
    zalogowaniu widać informacje iż coś nie tak.

    Wg mnie powinni oddać kase wszystkim co mają ten problem (czyli każdemu 15x
    tyle ile wypłacił feralnego dnia z bankomatu), a później wyjaśniać sprawę i
    wprowadzać ewentualne korekty. Dla wielu ludzi oznacza to zostanie bez kasy
    (bo mają tylko jedno konto i nie noszą gotówki przy sobie). Kpiny po prostu.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 70. Data: 2008-01-16 15:02:14
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Anno!

    W środę, 16 stycznia 2008, o godz. 15:50:42, napisałaś na temat: "TERAZ!!!!"
    Anna a...@o...pl, news:fml5k4$vom$1@news.ds.pg.gda.pl

    Tu dalszy ciąg tego bajzlu...
    http://www.dziennik.pl/gospodarka/article109311/Uwag
    a_Bankomaty_wyczyscily_konta.html

    --
    Hej!
    TZ

    - Węgiel występuje na całej kuli ziemskiej, na przykład w mojej komórce. -