  • 1. Data: 2004-05-17 20:41:09
    Temat: Szybkość odpowiedzi banków
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Miałem pytanie do banku, wiec wysłałem je w sobotę po południu do trzech
    banków w których mam konto wykorzystując formularze, które są dostępne
    na ich stronie.
    Oto kolejność odpowiedzi.

    1. mBank odpowiedział w sobotę wieczorem
    2. Pekao S.A (Eurokonto WWW) w poniedziałek rano
    3. Inteligo - nie odpowiedziało.

    A jaka jest szybkość rekacji innych banków internetowych?

  • 2. Data: 2004-05-17 20:46:04
    Temat: Re: Szybkość odpowiedzi banków
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Oto kolejność odpowiedzi.
    >
    > 1. mBank odpowiedział w sobotę wieczorem
    > 2. Pekao S.A (Eurokonto WWW) w poniedziałek rano
    > 3. Inteligo - nie odpowiedziało.

    Niemożliwe ;-) Na pewno jesteś agentem mbanku ;-))))

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-05-17 21:11:42
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Glenn wrote:

    > Niemożliwe ;-) Na pewno jesteś agentem mbanku ;-))))

    Sam się zdziwiłem, ale niestety to smutna prawda. :-)

  • 4. Data: 2004-05-17 21:17:14
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Sam się zdziwiłem, ale niestety to smutna prawda. :-)

    Znaczy się, nie wiedziałeś wcześniej, że jesteś agentem?;-)))

  • 5. Data: 2004-05-17 22:28:37
    Od: "gasper" <g...@p...com>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > Oto kolejność odpowiedzi.
    >
    > 1. mBank odpowiedział w sobotę wieczorem
    > 2. Pekao S.A (Eurokonto WWW) w poniedziałek rano

    w dwóch pierwszych mieli awarie systemu i konsultanci nie mieli co robić i
    odpowiadali na maile a inteligo dzialalo cały czas ;P
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-05-17 22:46:55
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    gasper wrote:

    > w dwóch pierwszych mieli awarie systemu i konsultanci nie mieli co robić i
    > odpowiadali na maile a inteligo dzialalo cały czas ;P
    > Pozdrawiam

    To jest jakieś wytłumaczenie.

  • 7. Data: 2004-05-18 06:38:44
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Glenn wrote:

    > Niemożliwe ;-) Na pewno jesteś agentem mbanku ;-))))

    mnie tez inteligo odpowiadalo po 2 tygodniach i to zawsze telefonicznie mimo że
    zaznaczałem pole że preferuję tylko i wyłącznie maila.
    Nawet po pytaniu zadanym na piśmie tradycyjną pocztą wolą zadzwonić, mimo że
    callserwis który dzwoni nie ma dostępu do informacji o które pytam
    - a pytanie proste " z jakiej kwoty USD pochodzi obciążenie w PLN które pojawiło
    się na rachunku po wypłącie w obcej walucie"

    Ich odpowiedz (juz 2 razy w odstępie roku) to "nie wiemy jak przelicza Visa" :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2004-05-18 07:02:36
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości

    > mnie tez inteligo odpowiadalo po 2 tygodniach i to zawsze telefonicznie
    mimo że
    > zaznaczałem pole że preferuję tylko i wyłącznie maila.

    Ten typ tak ma ;-)
    Raz ich zapytałem za pomocą formularza i oddzwonili po ponad tygodniu.

    > - a pytanie proste " z jakiej kwoty USD pochodzi obciążenie w PLN które
    pojawiło
    > się na rachunku po wypłącie w obcej walucie"

    Dokładnie o to pytałem. Pytanie wbrew pozorom nie takie proste - to nie jest
    chyba standardowa informacja.

    > Ich odpowiedz (juz 2 razy w odstępie roku) to "nie wiemy jak przelicza
    Visa" :-)

    A mi podali wartośc dolarową od Visy (płatność była w funtach).
    Za pierwszym razem facet nie wiedział, ale się dowiedział i zadzwonił za
    kilka dni.

    Pozdrawiam,
    --
    Tomasz, fan Jakuba W.

    Pisząc do mnie, zamien w adresie
    "to_nie_ten_adres" na "jakubwedrowycz"

  • 9. Data: 2004-05-18 08:16:17
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Użytkownik poilkj napisał:

> [...]
    > 2. Pekao S.A (Eurokonto WWW) w poniedziałek rano
    > 3. Inteligo - nie odpowiedziało.
    >
    > A jaka jest szybkość rekacji innych banków internetowych?

    Mnie się kiedyś zdarzyło w ING Online wysłać zapytanie z poziomu serwisu
    bankowego ok. godz.22 w sobotę, a odpowiedź dostałem w ciągu 2 minut !!! Czyżby
    ktoś miał nudny dyżur w banku?

    Ale to był jednorazowy "wyskok" :-((
    Średnio odpowiadają w ciągu kilku dni.

    ________
    Yareck

  • 10. Data: 2004-05-18 08:17:25
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    poilkj z adresu: <u...@d...invalid> napisał(a):

    > A jaka jest szybkość rekacji innych banków internetowych?

    Lukas: nigdy,
    VW: 2-3 dni lub nigdy, jeżeli pytanie nie przypadnie im do gustu.

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*