  • 1. Data: 2003-07-01 14:11:29
    Temat: [Szwecja] jak najtaniej przelac kase
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow!

    Moje pytanie jest nastepujace:

    w jaki sposob najtaniej przelac pieniadze na konto w Szwecji w banku
    Nordea?

    Chodzi o sume SEK 6000.

    Z gory dzieki za pomoc i wyrozumialosc :-)
    Bartek Bartoszewicz

  • 2. Data: 2003-07-01 14:17:34
    Temat: Re: [Szwecja] jak najtaniej przelac kase
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartek Bartoszewicz"
    > Moje pytanie jest nastepujace:
    >
    > w jaki sposob najtaniej przelac pieniadze na konto w Szwecji w banku
    > Nordea?
    >
    > Chodzi o sume SEK 6000.

    zadzwon na 0-801 NORDEA
    *** blad ***

  • 3. Data: 2003-07-01 14:19:34
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Bartek Bartoszewicz wrote:

    > w jaki sposob najtaniej przelac pieniadze na konto w Szwecji w banku
    > Nordea?

    Pewnie w Nordea Bank Polska SA :)

    --
    uklony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-07-01 16:48:36
    Od: b...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Bartek Bartoszewicz"

    > zadzwon na 0-801 NORDEA
    To byla odpowiedz na "odczep sie" czy na serio?
    Zapytalem na tej grupie, bo sadzilem, ze sa tu ludzie, ktorzy czasem wykonuja takie
    przelewy i beda wiedziec, w jakim banku jest to w miare tanie.

    Poki co mam tylko info z BPH i tam ta przyjemnosc kosztuje 75PLN dla BPH plus koszty
    banku zagranicznego, tez okolo 75PLN.

    Czy rzeczywiscie NORDEA w Polsce moze to zrobic taniej? Ktore polskie banki
    samodzielnie uczestnicza w obrocie miedzynarodowym? I czy koniecznie trzeba miec
    konto w danym banku, aby dokonac przelewu miedzynarodowego?

    Prosze o konstruktywne odpowiedzi. :-)
    Bartek Bartoszewicz

  • 5. Data: 2003-07-01 17:06:47
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl>
    > To byla odpowiedz na "odczep sie" czy na serio?
    (............)
    > Czy rzeczywiscie NORDEA w Polsce moze to zrobic taniej?

    to była odpowiedz serio - nie robilem takiego przelewu ale wskazałem ci
    miejsce gdzie się możesz dowiedziec i gdzie powinno być na logikę najtaniej
    Nordea na karty VE udostępnia darmo swoje bankomaty w krajach skandynawskich
    więc i przelewy robi może jakoś taniej

    zadzwon to sie dowiesz najlepiej
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-07-01 17:15:08
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    > Zapytalem na tej grupie, bo sadzilem, ze sa tu ludzie, ktorzy czasem
    > wykonuja takie przelewy i beda wiedziec, w jakim banku jest to w

    No to dostałeś odpowiedź :)

    > Poki co mam tylko info z BPH i tam ta przyjemnosc kosztuje 75PLN dla
    > BPH plus koszty banku zagranicznego, tez okolo 75PLN.

    A w Nordei bodajże 0,25% min 10 PLN max 150 PLN.

    > Czy rzeczywiscie NORDEA w Polsce moze to zrobic taniej?

    Tak wskazuje logika - bo korespondentem polskich oddziałów zagranicznych
    banków są zazwyczaj ich zagraniczne oddziały.
    Poza tym - skoro Tobie nie chciało się sprawdzić TOiP w Nordei, to czego
    oczekujesz od ludzi na grupie?

    > Prosze o konstruktywne odpowiedzi. :-)

    Mam nadzieję że moja taka była :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 7. Data: 2003-07-01 23:20:32
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "Bartek Bartoszewicz" napisal w wiadomosci

    > w jaki sposob najtaniej przelac pieniadze na konto w Szwecji w banku
    > Nordea?
    >
    > Chodzi o sume SEK 6000.

    PKO BP - usluga Eurotransfer,
    nie trzeba miec konta
    calkowita oplata za przekaz do 20000 SEK wynosi 45 zl

    http://www.pkobp.pl/indy/euro.xml

    pozdrawiam
    Robert

  • 8. Data: 2003-07-02 16:10:29
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bdt505$l7n$1@news.onet.pl>, Robert Kondraciuk wrote:

    > PKO BP - usluga Eurotransfer,
    > nie trzeba miec konta
    > calkowita oplata za przekaz do 20000 SEK wynosi 45 zl
    >
    > http://www.pkobp.pl/indy/euro.xml

    A w Nordei za przelew do 8000 SEK zaplacisz 15 zl.
    Trzeba miec konto. Ale jest za darmo, mozna otworzyc, przelac i
    zamknac.

    http://www2.nordeabank.pl/pl/article/1840.html

    Uwaga: w tej tabeli brakuje 5 zl oplaty za koszty kominikacyjne.
    Dlatego 15 zl a nie 10 zl.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 9. Data: 2003-07-02 16:52:35
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Miernik"
> [...]
    >
    > http://www2.nordeabank.pl/pl/article/1840.html
    >
    > Uwaga: w tej tabeli brakuje 5 zl oplaty za koszty kominikacyjne.

    w tej tabeli jest:
    importowe polecenia wypłaty
    0,25%, min. 10 PLN, max. 150 PLN

    skąd wziąłeś te 8000 SEK i 15 zł?
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-07-03 05:57:03
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > A w Nordei za przelew do 8000 SEK zaplacisz 15 zl.

    Tylko ze w PKO BP 45zl to sa cale koszty przelewu.
    A za przyjecie tego "taniego" przelewu z Nordei odbiorca cos tam jeszcze
    zaplaci i odezwie sie z pretensjami do nadawcy, ze mial otrzymac 8000SEK a
    dostal mniej...

    --
    Pozdrowienia
    ---