eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzukam materiałów na temat obsługi płatności kartami magnetycznymi › Re: Szukam materiałów na temat obsługi płatności kartami magnetycznymi
  • Data: 2002-01-01 18:45:09
    Temat: Re: Szukam materiałów na temat obsługi płatności kartami magnetycznymi
    Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:3c31e57d$1@news.vogel.pl...
    > Do zestawu służacego do rejestracji sprzedaży (komputer + kasa fiskalna +
    > czytnik kart magn. na RS-232) chcę dołożyć obsługę kart płatniczych. Ile
    > taka przyjemność autoryzowania przez jakąś firmę kosztuje, jakie to firmy,
    > jakie łącza są wymagane (mam DialogNet ISDN CDI 128k/ryczalt - czy
    > wystarczy?).
    > Pilnie proszę o odpowiedź jeżeli ktoś wie, bo jest mi to baaardzo
    potrzebne,
    Przykladowe firmy działających na rynku kart w Polsce - adresy sobie
    poszukaj:
    4M, Asec, Unicard (www.unicard.pl), KFAP, Polnet Technologies, Etisoft, DC
    Perfect Card, Vemco, Cart, Cartis, jak mi sie cos przypomni, to jeszcze
    napisze.

    --
    mangha

    Do what thou wilt shall be the whole of the Law.