eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzukam materiałów na temat obsługi płatności kartami magnetycznymi › Re: Szukam materiałów na temat obsługipłatności kartami magnetycznymi
  • Data: 2002-01-04 14:32:52
    Temat: Re: Szukam materiałów na temat obsługipłatności kartami magnetycznymi
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, Jan 04, 2002 at 02:26:44PM +0000, m...@a...net.pl wrote:

    > Bo jesli da sie zrobic wariant a) to przyznaje, jestem zdziwiony.

    A myslisz ze co naprawde znajduje sie w kasie fiskalnej? Inaczej -
    czym tak naprawde _jest_ kasa fiskalna - pecetem.

    Nie wiem skad jestes, ale takie rozwiazania stoja w Warszawie co
    najmniej w dwu miejscach - galeria centrum (dawna sciana wschodnia)
    oraz geant (na pewno ten praski), mozna poczlapac i zobaczyc (tylko
    nie nachalnie bo ochrona zaprowadzi do pokoju zeznan).

    Pamietaj ze takie urzadzenia musza przejsc certyfikacje i to nie byle
    jakie bo zarowno visy jak i epi. A ci potrafia sie przyczepic nawet do
    faktu ze drzwi do pomieszczenia gdzie wgrywasz klucze sa zamykane
    tylko na dwa zamki.

    --

    --w