eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzukam materiałów na temat obsługi płatności kartami magnetycznymi › Re: Szukam materiałów na temat obsługipłatności kartami magnetycznymi
  • Data: 2002-01-02 15:59:19
    Temat: Re: Szukam materiałów na temat obsługipłatności kartami magnetycznymi
    Od: <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poufne jak diabli.
    Z adresów które mi podaliście odpowiedziało mi tylko PeKaO, ze jak chcę to
    sobie mam do nich dzwonic, reszta firm mnie olała.
    Ludzie! chodzi mi tylko o przyblizone wartosci oplat, nikt tego sprawdzac
    nie bedzie mi.
    Czy placi sie abonament miesieczny, czy prowizje jednorazowa, czy jak...
    Prosze, pomóżcie, nawet jak ktoś ma to nie ch mi chociażby na priv napisze.
    Podkreśłam ze chodzi o rozwiązanie oprte na zwykłym PeCecie i dodatkowo
    zakupionym zwykłym czytniku kart magnetycznych.
    Pomóżcie proszę.
    Pzdr
    Piotr.

    --