eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSzukam materiałów na temat obsługi płatności kartami magnetycznymi › Re: Szukam materiałów na temat obsługipłatności kartami magnetycznymi
  • Data: 2002-01-02 17:06:39
    Temat: Re: Szukam materiałów na temat obsługipłatności kartami magnetycznymi
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, Jan 02, 2002 at 04:59:19PM +0100, p...@v...pl wrote:

    > Poufne jak diabli.
    > Z adresów które mi podaliście odpowiedziało mi tylko PeKaO, ze jak chcę to
    > sobie mam do nich dzwonic, reszta firm mnie olała.

    Ja tam sie nie dziwie. Tez w sprawie ew. prowizji wole pogadac
    telefonicznie a najlepiej aby przyjechal ktos ode mnie z firmy.

    > Ludzie! chodzi mi tylko o przyblizone wartosci oplat, nikt tego sprawdzac
    > nie bedzie mi.

    Przeciez podalem. Malo precyzyjne?

    > Czy placi sie abonament miesieczny, czy prowizje jednorazowa, czy jak...
    > Prosze, pomóżcie, nawet jak ktoś ma to nie ch mi chociażby na priv napisze.
    > Podkreśłam ze chodzi o rozwiązanie oprte na zwykłym PeCecie i dodatkowo
    > zakupionym zwykłym czytniku kart magnetycznych.

    To bardzo zalezy od firmy.

    A jesli chodzi o rozwiazania systemowe (pc + czytnik kart) to jedyna
    mi znana firma robiaca to bardziej niz eksperymentalnie (z autopsji)
    jest polcard. Zdaje mi sie ze pekaosa cos w temacie robi, ale nic
    wiecej nie pamietam.

    eservice ma tylko posy (i znow - po prostu nie widzialem nic
    innego). To samo z wbk.

    Jesli ktos ma inne dane to tez sie chetnie dowiem.

    --

    --w