  • Data: 2003-09-01 12:14:14
    Temat: Re: Szkoda mi tych dziewczyn w Lukasie itp
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Brygida" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:10d5.00001243.3f5056b7@newsgate.onet.pl...
    > Wczoraj widziałam na własne oczy jak biedna dziewczyna musiała " lizać
    tyłek "
    > klientowi a on ja tak poniżał. Zawsze zastanawiałam sie co taki buc sobie
    > wyobraża, na szczescie nie pracuje z ludzmi i nie mam tego zaszczytu sie
    > dowiedzieć.

    Podobno duża ilość kasy i brak kultury to dość częste połączenie.
    Słyszałem to od pewnej pani, która pracuje w prywatnym przedszkolu.

    Niektórzy hasło "klient nasz pan" interpretują w ten sposób,
    że uważają je za uprawniające do poniżania usługodawcy.
    A przecież nawet forma gramatyczna sugeruje, że powinno
    być ono wypowiadane przez usługodawcę, a nie przez
    klienta.

    Pozdrawiam,
    Artur