  • Data: 2003-09-02 12:00:41
    Temat: Re: Szkoda mi tych dziewczyn w Lukasie itp
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    > Może jeszcze inaczej - średnia ilośc kasy i brak kultury. Ludzie bardzo
    > bogaci są zwykle cierpliwi i nie muszą leczyć kompleksów wyżywając się
    > na innych.

    Ludzie nawet srednio zamozni, ktorzy maja pieniadze juz od jakiegos czasu,
    z pewnoscia zdazyli zainwestowac je takze w nauke m.in. kultury.
    Problemem sa tacy, ktorzy dopiero sie "dorobili" (czy w jaki tam inny
    sposob pozyskali pieniadze) - ich rodzicow moglo nie byc stac na edukacje
    dzieci.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH