  • 11. Data: 2008-10-21 18:17:34
    Temat: Re: System 3D Secure w KK BZWBK
    Od: "Grzesiek" <grzesiek345@WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Darek" napisał :

    > Możesz zmniejszyc ryzyko odpowiednim posługiwaniem się kartą a ewentualne
    > straty minimalizujesz ubezpieczeniem.

    Kiedyś (ze 3 lata temu) rozmawiałem o ubezpieczeniach kart kredytowaych i
    konsultant w banku twierdził, że ubezpieczenie obejmuje użycie fizyczne
    karty, tzn w zwykłych sklepach, bankomatach i nie obejmuje zakupów w
    internecie, bo wtedy niby nie wiadomo czy transakcję robi złodziej czy ja. O
    jakim ubezpieczeniu konkretnie mówisz?

  • 12. Data: 2008-10-21 18:20:55
    Od: "Grzesiek" <grzesiek345@WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości
    > To zamaż trzy-cztery cyfry z numeru karty.

    A te cyfry nie są wypukłe? :-) Chyba bym je musiał pilnikiem potraktować
    :-) A może się mylę- nigdy nie miałem karty kredytowej

  • 13. Data: 2008-10-21 18:23:21
    Od: "Grzesiek" <grzesiek345@WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" napisał:
    > Wybierając odpowiedni bank.

    Jaki bank i dlaczego ten?

  • 14. Data: 2008-10-21 18:35:44
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 21 Oct 2008 20:23:21 +0200, Grzesiek wrote:

    > Jaki bank i dlaczego ten?

    Odpowiedni to taki, który:
    - do czasu rozpatrzenia reklamacji zawiesi spłatę reklamowanej transakcji,
    - uzna reklamację.

    Według doświadczeń grupowych będzie to przede wszystkim Citi, mogą też być
    mBank i MultiBank. Zdecydowanie nie Raiffeisen. Jeśli chodzi o inne banki
    to proponuję sprawdzić czy nie ma czegoś w archiwum grupy.

    Szczęśliwie osobiście jeszcze nie miałem okazji testować procedur
    reklamacji fraudów.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 15. Data: 2008-10-21 19:38:08
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    A jak wypukła, to wytnij sobie laubzegą :-)

  • 16. Data: 2008-10-21 19:49:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Grzesiek pisze:
> [...]
    > karty, tzn w zwykłych sklepach, bankomatach i nie obejmuje zakupów w
    > internecie, bo wtedy niby nie wiadomo czy transakcję robi złodziej czy ja. O

    Tyle, ze to latwo sprawdzic kto kupil w takim sklepie i gdzie zostal
    wyslany towar. Poza tym dobre banki uznaja takie reklamacje na korzysc
    klienta (mi np. Multibank uznal, wiem ze Citi rowniez uznaje). A nie
    nalezy miec KK w zlym banku, bo moze to byc grozne.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2008-10-21 20:26:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    a wracając do 3D secure to płaciłem tak ostatnio za laptopa i 2x
    transakcja odrzucona, wkurzyłem się maksymalnie, bo miałem mało czasu...
    okazało się, że adres, który wprowadzałem był niewłaściwy (przy
    mniejszych kwotach nie miało to znaczenia), a jak wprowadziłem
    zameldowania to przeszło od razu

    wniosek:
    dane adresowe przy 3d secure mają znaczenie przy większych kwotach, do
    200zł (może nawet więcej) można tam wpisać cokolwiek, ale jak transakcja
    idzie w tysiące to konieczne jest podanie właściwych danych - takie mam
    doświadczenia

    ps
    miałem kiedyś reklamację płatności kk Citi i wszystko poszło szybko i
    sprawnie (oddają kasę od razu, ale jak reklamacja jest rozpatrzona
    negatywnie to naliczają odsetki)

    debetówka w mBanku i też pozytywnie chociaż trwało to kilka tygodni...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 18. Data: 2008-10-22 10:52:50
    Od: k...@o...pl

    On 21 Paź, 20:05, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > To są debile (bo nie ustawili dolnego progu) niestety, nie da się zapłacić 1 zł +
    22% vat bez tych >idiotycznych zabezpieczeń.

    Trzeba co jakiś czas nie włączać...a jak się włączy to można
    wyłączyć...trzeba w tym celu iść do oddziału(dobrego).
    Dlaczego nie można sobie ustawić - nie chcę tego nigdy nie pytajcie
    się przy transakcji co jakieś 3 miesiące - nie wiem. (debile?)

  • 19. Data: 2008-10-22 19:00:29
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >negatywnie to naliczają odsetki)
    >
    >debetówka w mBanku i też pozytywnie chociaż trwało to kilka tygodni...

    Może to temat na inny wątek, ale z tego co czytam to wielu grupowiczów
    nie raz w ten sposób okradziono. No, często banki oddają za złodzieja.
    Cieakw jestem, kiedy tym, co reklamowali transakcje kartami ostatni
    raz ukradziono gotówkę?
    Arek

  • 20. Data: 2008-10-22 19:16:35
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Może to temat na inny wątek, ale z tego co czytam to wielu grupowiczów
    > nie raz w ten sposób okradziono. No, często banki oddają za złodzieja.
    to zależy do sytuacji...

    > Cieakw jestem, kiedy tym, co reklamowali transakcje kartami ostatni
    > raz ukradziono gotówkę?
    > Arek
    tym nikt się raczej nie grupie nie będzie chwalił, poza tym byłoby to NTG...

    --
    pozdrawiam
    RobertS