  • 1. Data: 2007-07-26 17:50:00
    Temat: Re: Sygma Banque. Koszmar!!!
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 26 Lip, 15:19, "Krzysztofsf " <k...@g...pl> wrote:

    > Ale maja sprytny kalkulatorek na swoich stronach :)
    >
    > Ale w nadeslanej umowie nie bylo rzeczywistej stopy oprocentowania?
    > No i zabraklo mozliwosci przeliczenia rat przez okres splaty, zeby zobaczyc ile
    > naprawde trzeba splacac?
    >

    > --

    Musisz się znęcać nad dziewczyną?

  • 2. Data: 2007-07-26 18:01:32
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1185472200.206525.43470@l70g2000hse.googlegroup
    s.com,

    > Musisz się znęcać nad dziewczyną?

    Musisz cytowac jak debil internetowy?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-07-26 18:49:00
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 26 Lip, 20:01, "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:
    > Innews:1185472200.206525.43470@l70g2000hse.googlegro
> [...]

    Zamień sobie a na u i o na a.

  • 4. Data: 2007-07-26 18:50:42
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1185475740.481191.49070@22g2000hsm.googlegroups
    .com,

    > Zamień sobie a na u i o na a.

    Wychodzi PLONK. O to ci chodzilo?

  • 5. Data: 2007-07-26 19:24:28
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    k...@g...pl <k...@g...pl> napisał(a):

    > Musisz si=EA zn=EAca=E6 nad dziewczyn=B1?

    No moze faktycznie zbyt sie wkurzylem..

    Co do kalkulatorka na hallogotowka.pl - przyjzyj sie dokladniej jego dzialaniu -
    niezla pulapka.

    Natomiast co do pytania o umowe - co?, jesli nie podali rzeczywistej stopy kredytu?
    kwalifikuje sie do uniwewaznienia? (watpliwe, ale warto sprawdzic w posiadanym
    tekscie).

  • 6. Data: 2007-09-13 08:12:34
    Od: yodacki <y...@g...pl>

    Radze wszystkim czytającym trzymać się z daleka od Sygmy i ich pieknych
    gadek.
    Ostatnio naliczyli mi kare w wysokości 45 zł za niezapłacenie raty
    ubezpieczenia za życie, które zostało anulowane 3 miesiące wcześniej.
    Rozmowy na infolinii nic nie dadzą, oni maja wykute formułki na pamięc i
    nic się nie wskóra.
    Teraz musze czekać 90 dni (wg regulaminu) na rozpatrzenie mojej reklamacji.
    W lutym spłacam ostatnia rate i nie chce ich widzieć na oczy.

  • 7. Data: 2007-09-13 08:55:34
    Od: adp <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Teraz musze czekać 90 dni (wg regulaminu) na rozpatrzenie mojej reklamacji.
    > W lutym spłacam ostatnia rate i nie chce ich widzieć na oczy.

    Korzystalem z Sygma Bank, poprzez karte kredytowa Praktikera. Przez
    1,5 roku. Sama korzysc - sporo zakupow na darmowy kredyt, platny w
    5-10 ratach, bez narzutow.
    OCZYWISCIE: bardzo trzeba uwazac, aby wszystko splacac na czas.
    OCZYWISCIE ich realne oprocentowanie kredytow jest chore (ale
    uprzedzaja w ulotkach, rrso)

    Pozdr.