    From: Human Being <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Supermarket Alma w Tarnowie - płatność kartą pow
    Date: 7 Apr 2004 12:00:31 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@zp242.internetdsl.tpnet.pl

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) wrote:

    > Nie niestety wczoraj spotkało mnie rozczarowanie. Pani w kasie odmówiła
    > przyjęcia płatności kartą twierdząc, że nie jest możliwe zrealizowanie
    > płatności kwoty poniżej 5,50 PLN.
    > Poprosiłem o rozmowę z kimś starszym i Pani Główny Kasjer potwierdziła że
    > "się nie da".

    Spotkałem się z czymś takim w Warszawie. W sklepie spożywczym musiałem
    dobrać towaru aby sumaryczna wartość zakupów przekroczyła 10 zł. Nie
    dociekałem dlaczego, wziąłem jeszcze gazetę i załatwiłem sprawę. Ale
    teraz zacząłem się zastanawiać dlaczego tak było. Może przy mniejszym
    kwotach sklepowi nie opłaca się ze względu na opłaty, które ponosi w
    związku z płaceniem przez klienta kartą.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair