  • Data: 2004-04-08 13:34:41
    Temat: Re: Supermarket Alma w Tarnowie - płatność kartą p
    Od: david <d...@N...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No nie dziwię się, że pracujesz na stacji benzynowej. Z taką umiejętnością
    > wyciągania wniosków, bardziej odpowiedzialnej pracy bym Ci nie powierzył.
    twierdzisz, że zarządzanie stacją to nieodpowiedzialna praca ???

    > Nigdy nie zdarzyło Ci się wejść do supermarketu po to, żeby kupić dziecku
    > batonika?

    Nie, i już mówię dlaczego: do supermarketu chodzę jak chcę zrobić jakieś
    większe zakupy lub gdy chcę kupić coś czego nie ma normalnie w sklepach,
    gdy chce kupić drobiazg wybieram mały sklep w którym nie muszę się
    przeciskać z koszykiem, godzinami stać do kasy ...

    pozdr
    david