  • 1. Data: 2003-01-13 12:15:27
    Temat: Strona BSKOnline i Java :-(
    Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl>

    Witam!

    Trochę offtopicznie, ale tylko trochę, bo w końcu o stronę banku chodzi,
    chciałabym się zwrócić do państwa bankowców o poradę:
    Otóż ni z tego ni z owego przestał mi działać applet na stronie BSK
    Online: za każdym razem, gdy powinno się uruchamiać okienko z
    logowaniem, strona przestaje się ładować i w linii statusu IE widzę
    "applet notinited". W Netscape również się nie ładuje. Tak więc coś musi
    być z samą java... Wyszukałam sobie już Microsoft VM, zainstalowałam, i
    o samo. Podobnie z javą sunowską. Przypuszczam, że może sie to wiązać z
    tym, że ostatnio przeinstalowywałam system. Próbowałam chyba
    wszystkiego, co mi do głowy przyszło, razem z ponowną instalacją SP3...
    Co jeszcze moge zrobić? :-(

    Agnieszka
    --
    .-._ http://www.pieski.tukan.pl/ - niestety zdechło
    {_}^ )' Agnieszka Krysiak

  • 2. Data: 2003-01-13 14:41:31
    Temat: Re: Strona BSKOnline i Java :-(
    Od: m...@p...onet.pl

    Cięzko powiedzieć o co chodzi. Na początek proponuje zadzwonić na infolinie
    0800656666 o ile się nie myle (moze 801). Tam panienki mają to wszystko
    obcykane, przejdą z Tobą po ustawieniach IE i moze zacznie działać. Osobiście
    odinstalowałbym Jave z sun'a (a przynajmniej odznaczył ją w IE jako używaną).
    Zanim to zrobisz możesz jeszcze zerknąć na konsole co wypisuje. Moze to będzie
    jakiś trop.

    pozdr.
    N.

  • 3. Data: 2003-01-14 07:23:06
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym, że ostatnio przeinstalowywałam system. Próbowałam chyba
    > wszystkiego, co mi do głowy przyszło, razem z ponowną instalacją SP3...

    W ustawieniach przegladarki wylacz jave sunowska i przeladuj przegladarke.
    Jesli mialas jave microsoftowa to dalej tam powinna byc.
    SP3 raczej tu nic nie ma
    BTW: nie bedzie Ci takze dzialac np. applet na onecie ktory pokazuje wyniki
    skokow narciarskich "na zywo"

    Piotr

  • 4. Data: 2003-01-15 08:40:29
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

> [...]
    > tym, że ostatnio przeinstalowywałam system. Próbowałam chyba
    > wszystkiego, co mi do głowy przyszło, razem z ponowną instalacją SP3...

    Java SUN'a podczas instalacji pyta sie o to czy zastapic Microsoftowa VM, a
    ty w swoim zapale kliknalas TAK. Teraz wejdz w wlasciwosci Internetu i
    wylacz to.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/