  • 1. Data: 2003-01-13 11:54:25
    Temat: InvestBank
    Od: p...@o...pl

    Wiam, czy ktos wie czy InvestBank jest bezpiecznym bankiem,
    mi sie on łaczy z Bankiem Staropolskim, który zbankrutował.
    Piotrek

  • 2. Data: 2003-01-13 12:01:09
    Temat: Re: InvestBank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wiam, czy ktos wie czy InvestBank jest bezpiecznym bankiem,
    > mi sie on łaczy z Bankiem Staropolskim, który zbankrutował.
    > Piotrek

    I ktorego syndyk nadal ma jakos ponad 20% (25 czy 30?) akcji IB. Ale
    pomijajac to - jest to bezpieczny bank. P.S. Solorz szukal dla niego
    inwestora, boi ma dosc slabe wyniki - ostatnio pozamykali pare
    oddzialow.

  • 3. Data: 2003-01-13 12:17:48
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@n...gazeta.pl>

    W wiadomości news:avu9oi$6dn$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > pomijajac to - jest to bezpieczny bank. P.S. Solorz szukal dla niego
    > inwestora, boi ma dosc slabe wyniki - ostatnio pozamykali pare

    No tak, ale centrale ( w kazdym badz razie juz czesc) przeniesli do stolicy
    :-)

    Przemek

  • 4. Data: 2003-01-13 15:43:50
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Mon, 13 Jan 2003 13:17:48 +0100 "Przemek Wrzesinski"

    > No tak, ale centrale ( w kazdym badz razie juz czesc) przeniesli do stolicy
    > :-)

    Jak to?? Przeciez stolica bankowosci jest w Lodzi! ;-)

    Szymon

  • 5. Data: 2003-01-14 18:41:59
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Uzytkownik "Szymon Marjanski" <s...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    >Jak to?? Przeciez stolica bankowosci jest w Lodzi! ;-)

    Ale dla bankowosci detalicznej BRE i przynosi zyski.
    BRE dla firm ma centrale w Warszawie i przynosi starty:)
    Invest tez ma centrale w Warszawie i straty.
    Wiec jak sie chce na banku zarobic to trzeba miec centrale w Lodzi :)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2003-01-14 22:29:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Ale dla bankowosci detalicznej BRE i przynosi zyski.

    eeeeeee???? :)
    No nie gadaj - od kiedy? :)