  • 1. Data: 2003-01-13 11:24:10
    Temat: Kredyt Studencki
    Od: l...@p...onet.pl

    czesc
    Mam kredyt studencki od 3 lat, do tej pory PKO BP przelewalo raty kredytu
    na moje konto w PKO BP, za przelew nie pobieral oplat. Gdy zlecilem PKO BP
    przelewac raty na konto w mBanku raty mojego kredytu sa pomniejszone o
    2.25 PLN (wnioskuje ze za przelew). W umowie o kredyt nie ma zadnych
    informacji o prowizji za przelew na konto.

    W zwiazku z tym pytanie czy slusznie pobieraja pieniadze za przelew?
    Przeciez to bank przelewa pieniadze i on powinien placic za ten przelew (wg
    mnie). Gdzie moge znalezc info na ten temat, moze jakis regulamin banku?

    dzieki za odp

  • 2. Data: 2003-01-13 12:40:37
    Temat: Re: Kredyt Studencki
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    jak na moje oko, to oni najpierw przelewaja na Twoje konto w PKO BP
    a potem robia przelew do mbanku.
    czyli realizuja przelew z Twojego konta na Twoje zyczenie :-)

    sprawdz, czy przypadkiem w umowie kredytu studenckiego nie jest
    zapisane, ze musisz miec konto w tym banku w ktorym otrzymujesz kredyt.

    MarcinP

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...onet.pl...

  • 3. Data: 2003-01-13 18:52:05
    Od: "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl>

    > sprawdz, czy przypadkiem w umowie kredytu studenckiego nie jest
    > zapisane, ze musisz miec konto w tym banku w ktorym otrzymujesz kredyt.

    nie ma takiego wymogu

    natomiast jest punkt (przynajmniej w BPH) ze za wyplate w kasie lub w na
    konto w innym banku jest pobierana prowizja 0,5% (czyli 2,25zł)

    pzdr

    matjaw

  • 4. Data: 2003-01-13 21:04:37
    Od: "Konrad" <k...@p...su>

    Witam
    Użytkownik "Mateusz Jaworski" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    w umowie jest zapis na jakie konto ma byc przelewany kredyt i prowiza za ta
    czynnosc. Jesli dotychczas w umowie byl rachunek PKO prowizja wynosila 0,00
    zl. Jesli zleciles zmiane rachunku, bank powinien podpisac z Toba aneks
    zmieniajacy odpowiedni zapisy umowy (za ktory to aneks zaplacilbys 30 zl) i
    przelewac na nowe konto. A jako ze to konto w innym banku, zgodnie z taryfa
    prowizji i oplat, placisz 0,5% kazdej transzy.
    pozdrawiam
    Konrad

  • 5. Data: 2003-01-13 21:07:28
    Od: "RA" <R...@p...onet.pl>

    Czy mając Inteligo PKO tez naliczy prowizje od kredytu studenckiego?

    Pozdrawiam
    Rysiek

  • 6. Data: 2003-01-13 21:08:46
    Od: "Konrad" <k...@p...su>

    Użytkownik "RA" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy mając Inteligo PKO tez naliczy prowizje od kredytu studenckiego?

    tego nie wiem NIKT :))
    Konrad

  • 7. Data: 2003-01-13 22:23:49
    Od: p...@p...gazeta.pl

    A jako ze to konto w innym banku, zgodnie z taryfa
    > prowizji i oplat, placisz 0,5% kazdej transzy.

    Taka sama prowizje powinien mi pobrac bank pekao sa przelewajac mi rate kredytu
    prosto do mbanku ale od jakiegos czasu nie pobieraja. Dzwonilem nawet do
    oddzialu czy cos sie zmienilo z ta prowizja, powiedzieli mi ze nie oraz jezeli
    cos takiego zaistnialo zostanie skorygowane, ale jakos tego nie zrobili, wiec
    juz sie nie upominam i mam 2,25 zl wiecej :)

    Pozdrawiam
    Piotrek