  • 1. Data: 2003-01-13 09:37:45
    Temat: Najlepsze konta??
    Od: "art " <h...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos by mogl mnie poinformowac w jakim banku i jaka lokate zalozyc zeby
    po uplywie roku procent z okreslonej sumy byl najwieksz?

  • 2. Data: 2003-01-13 09:41:42
    Temat: Re: Najlepsze konta??
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy ktos by mogl mnie poinformowac w jakim banku i jaka lokate
    zalozyc zeby
    > po uplywie roku procent z okreslonej sumy byl najwieksz?

    No to tylko oprocentowanie stale, a gdzie sprawdz www.bankier.pl - w
    narzedzia badz www.rp.pl - pozniej stale dodatki, moje pieniadze i tam
    zawsze jest aktualna tabelka (aczkolwiek na stronach www dowiesz sie
    ile odsetek dostaniesz :)
    P.S. Pamietaj o belce. W tym wypadku nie wiem, czy nie lepiej bedzie
    zainwestowac w jakis fundusz. Kase gdyby co wyciagniesz, a zyski na
    podobnym poziomie lub wyzsze pewnie beda.

  • 3. Data: 2003-01-13 09:48:51
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "art " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos by mogl mnie poinformowac w jakim banku i jaka lokate zalozyc zeby
    > po uplywie roku procent z okreslonej sumy byl najwieksz?

    TFI ING Fundusz Gotówkowy
    lub
    TFI Union Investment Fundusz Rynku Pieniężnego
    lub.... masa innych