  • 1. Data: 2003-01-13 08:59:51
    Temat: PKO->mBank
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    Witam.

    W piatek zrobilem sobie wplate w agencji PKO BP
    na konto w mBanku (oczywiscie elixir).
    Do dzisiaj kaski nie ma na koncie a zawsze
    pojawiala sie na koncie w sobote popoludniu.

    Pytanie - czy ktos ma podobny problem? Mam taka
    cicha nadzieje, ze cale to opoznienie to tylko
    za sprawa WOSP.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 2. Data: 2003-01-13 09:20:28
    Temat: Re: PKO->mBank
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avtut5$a89$1@news.tpi.pl, Dan wrote:
    > Witam.
    >
    > W piatek zrobilem sobie wplate w agencji PKO BP
    > na konto w mBanku (oczywiscie elixir).
    > Do dzisiaj kaski nie ma na koncie a zawsze
    > pojawiala sie na koncie w sobote popoludniu.

    Eeee, niemozliwe ...

    Dzis wczesnym popoludniem - najwczesniej.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-13 09:28:16
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > Eeee, niemozliwe ...

    Nie mozliwe - to nie pierwszy raz wplacam w piatek i mialem kaske w sobote
    :)

    Pozdrawiam
    Dan

  • 4. Data: 2003-01-13 09:31:04
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avu0if$39e$1@news.tpi.pl, Dan wrote:

    > Nie mozliwe - to nie pierwszy raz wplacam w piatek i mialem kaske w
    > sobote :)

    Ale w sobote nie moglo przyjsc z zewnatrz. Moglo przyjsc w piatek wieczorem,
    jesli w piatek odpowiednio wczesnie wplaciles w oddziale/placowce (w agencji
    gorzej).

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-13 09:32:03
    Od: k...@z...pl

    > Nie mozliwe - to nie pierwszy raz wplacam w piatek i mialem kaske w sobote
    > :)

    to jakiś chyba Twój prywatny elixir działa w sobotę
    bo nikomu tutaj więcej nic takiego się nie przytrafiło
    dziś około 12 powinieneś mieć kaskę w mBanku

    Karol Żwiruk

  • 6. Data: 2003-01-13 12:31:24
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > to jakiś chyba Twój prywatny elixir działa w sobotę
    > bo nikomu tutaj więcej nic takiego się nie przytrafiło
    > dziś około 12 powinieneś mieć kaskę w mBanku

    Tylko ze ja nie pisalem o elixirze w sobote ;)
    Wysylam ostatnia sesja elixiru w piatek a w sobote sa
    widoczne na koncie - jak widac nie zawsze :(

    Pozdrawiam
    Dan

  • 7. Data: 2003-01-13 12:59:27
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Dan" <d...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > W piatek zrobilem sobie wplate w agencji PKO BP
    > na konto w mBanku (oczywiscie elixir).
    > Do dzisiaj kaski nie ma na koncie a zawsze
    > pojawiala sie na koncie w sobote popoludniu.

    Nie mogla sie pojawiac w sobote, bo sesje elixiru sa tylko pon-pt.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 8. Data: 2003-01-13 13:01:32
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Tylko ze ja nie pisalem o elixirze w sobote ;)
    > Wysylam ostatnia sesja elixiru w piatek a w sobote sa
    > widoczne na koncie - jak widac nie zawsze :(

    To jest niemozliwe i awykonalne. To co wyjdzie ostatnia w piatek
    najwczesniej przychodzi nastepna, czyli pierwsza w poniedzialek.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 9. Data: 2003-01-13 13:21:59
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > To jest niemozliwe i awykonalne. To co wyjdzie ostatnia w piatek
    > najwczesniej przychodzi nastepna, czyli pierwsza w poniedzialek.

    OK niech bedzie - czyli pieczatka na pokwitowaniu wplaty w pko bp
    i historia w mBanku przeklamuja. Nie bede w to wnikal.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 10. Data: 2003-01-13 14:35:51
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > OK niech bedzie - czyli pieczatka na pokwitowaniu wplaty w pko bp
    > i historia w mBanku przeklamuja. Nie bede w to wnikal.

    To pokaz (chociazby PrintScreenem) jakas date wplywu z soboty i zeby to nie
    byl przelew wewnetrzny.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856