  • Data: 2016-12-01 16:32:19
    Temat: Re: Strażnik Przyszłości NN
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" 584024a6$0$5159$6...@n...neostrada.pl

    > Nie byłem orłem z polskiego w technikum ale wątpliwości nie mam co jest usługą a co
    produktem.

    > Tak samo jak potrafię zrozumieć to:

    > § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej,

    Nie wiemy tego, kto ma tę korzyść osiągnąć. ;)
    (wprowadzający w błąd -- czy ktoś inny, choćby
    kochanka czy kochanek osoby wprowadzającej w błąd?)

    Celem jest osiągnięcie korzyści majątkowej?
    Jednej korzyści czy kilku korzyści?
    Jednej -- wynika to z gramatyki.
    Co wówczas, gdy delikwent chce osiągnąć wiele korzyści majątkowych naraz? ;)
    (na przykład jedną korzyść chce osiąga sobie, inną -- swojej kochance?...
    co wówczas, gdy delikwent zamierza osiągnąć małą korzyść majątkową sobie,
    a swemu adwersarzowi zamierza osiągnąć wielką korzyść majątkową?)

    Nie wiemy także tego, co wówczas, gdy delikwent osiąga korzyść inną
    niż majątkową -- choćby polityczną, propagandową, informacyjną...

    > doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym

    Trzeba doprowAdzać, ale co wówczas, gdy już doprowadzImy?
    (aspekt -- niedokonany i dokonany)

    > lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub
    niezdolności do należytego pojmowania
    > przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat
    8."

    Znak kończący cudzysłów -- przed kropkę. :)
    Szalona rozpiętość -- od 6 miesięcy do 8 lat...

    Jedna osoba za celowanie w batonik osiada ;) na osiem lat;
    inna -- jedynie na pół roku, choć zamierzała wzbogacić się
    niezbyt uczciwie o miliardy?...

    -=-

    IMO jak na osobę z technicznym wykształceniem -- słaby jesteś. :)

    Gdybyś równie spójnie pisał algorytmy komputerowi -- miałbyś spore problemy.