  • Data: 2016-12-01 20:25:59
    Temat: Re: Strażnik Przyszłości NN
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Ale to nie jest zidiocenie, tylko ewolucja języka.

    Ewolucja języka polskiego wg Marty Kiszowary -- SSR w Białymstoku:

    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/prawo
    wypukla.mp3
    http://eneuel.w.duna.pl/zdrowie/Karta/Rejonowy/prawo
    wypukla.htm

    zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii głównej, podniósł kwestie
    tych wypuklin w uzasadnieniu także formułując to w sposób medyczny
    także prawowypukłej właśnie kręgosłupa tak używa to

    Aby było jasne -- 'wypuklina krążka międzykręgowego kręgosłupa' ma się
    nijak do 'skoliozy prawowypukłej kręgosłupa', ale kto sędzi zabroni
    bredzenia? 'Wypuklina' powyższa to wstęp (forpoczta? przedsmak?) do
    'przepukliny', natomiast 'skolioza' to skrzywienie. Wypuklina dotyczy
    międzykręgowego krążka kręgosłupa (zwanego dyskiem kręgosłupa) czyli
    wypuklina dotyczy fragmentu kręgosłupa, zaś skolioza dotyczy kręgosłupa.

    Można o tym przeczytać w zgromadzonym materiale dowodowym.
    Natomiast nigdzie (poza bredzeniem Kiszowary) w aktach tej sprawy nie
    można znaleźć informacji o tym, że skolioza kręgosłupa jest wypukliną...

    W szczególności -- sądowy biegły neurolog nigdzie w swej Opinii
    nie zrównał znaczeniowo 'skoliozy kręgosłupa' z 'wypukliną dysku'.

    IMO wzmiankowana ;) Marta Kiszowara idiotką nie jest... :)
    ...jednak SO w Białymstoku (złożony z 3 kobiet) podzielił
    zdanie SSR Marty Kiszoawary co do tego, że 'wypuklina' jest 'skoliozą'...

    Najpierw lata nauki (nierzadko na koszt społeczeństwa) a następnie
    lata praktyki -- aby wreszcie móc bredzić bez sensu w majestacie ,,prawa''...

    > Aha, czyli na stronie NBP swoją twórczość uprawiają matoły. :)

    > Ale tu nikt nie zmienia znaczenia słowa "produkt".

    Tutaj 'usługodawca' zamienił się w 'producenta'.

    > Podobnie jak istnieje wyrażenie "produkt wyobraźni", czy "produkt krajowy
    > brutto", który nie ma nic wspólnego z "produktem", tak i tu, przyjęło się
    > w branży finansowej używać określenia "produkt bankowy".

    Owszem -- zestawienie PKB z PW (produktem wyobraźni) jest trafne. :)

    > Nie badałem skąd się to przyjęło, ale prawdopodobnie z faktu, że banki
    > to korporacje międzynarodowe, a w innych krajach pojęcie "produktu
    > bankowego" jako usług bankowych istnieje.

    Może owi inni ludzie (z innych narodów) niczego nie produkują -- poza usługami. ;)
    Narodowym produktem Szwajcarów (ze Szwajcarii, nie z Watykanu) jest ,,tajemnica
    bankowa''. ;)

    (produktem Szwajcarów z Watykanu jest pokój papieski, ale czy
    chodzi tutaj o ten pokój, który sąsiaduje z łaźnią bądź korytarzem?...)