  • 1. Data: 2005-04-27 12:40:15
    Temat: Stopy w dol
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Rada Polityki Pieniężnej (RPP) obniżyła w środę wszystkie stopy
    procentowe o 50 punktów bazowych oraz zmieniła nastawienie w swojej
    polityce na neutralne z łagodnego, podał Narodowy Bank Polski (NBP) w
    środowym komunikacie.

    Czyli tansze kredyty mieszkaniowe. No ale znowu nalezy oczekiwac spadku
    oprocentowania lokat. Ciekawe jak z innymi kredytami...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-04-27 13:18:29
    Temat: Re: Stopy w dol
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:d4o19f$et$1@news.onet.pl...

    > Czyli tansze kredyty mieszkaniowe. No ale znowu nalezy oczekiwac spadku
    > oprocentowania lokat. Ciekawe jak z innymi kredytami...

    Moja się cieszyć, bo znów przechodzę na stronę ujemną salda, hehe

  • 3. Data: 2005-04-27 13:32:07
    Od: Pawel Sztabinski <p...@s...pl>

    On 2005-04-27 14:40:15 +0200, "Micha? 'Amra' Macierzy?ski"
    <m...@p...pl> said:

    > Rada Polityki Pieni??nej (RPP) obni?y?a w ?rod? wszystkie stopy
    > procentowe o 50 punktów bazowych oraz zmieni?a nastawienie w swojej
    > polityce na neutralne z ?agodnego, poda? Narodowy Bank Polski (NBP) w
    > ?rodowym komunikacie.
    >
    > Czyli tansze kredyty mieszkaniowe. No ale znowu nalezy oczekiwac spadku
    > oprocentowania lokat. Ciekawe jak z innymi kredytami...

    Ciekawe tez na jak dlugo, bo jesli zloty bedzie sie tak dalej oslabial
    to stopy ponownie w gore.

  • 4. Data: 2005-04-27 16:09:08
    Od: Dentarg <d...@i...com>

> [...]
    >
    > Czyli tansze kredyty mieszkaniowe. No ale znowu nalezy oczekiwac spadku
    > oprocentowania lokat. Ciekawe jak z innymi kredytami...
    Smutne jest to, że kredyty nie poleca w dół :(.
    Od kiedy korzystam z produktów kredytowych, to zawsze przy redukcji
    stóp % lokat lecą na pysk, a % kredytów nie. Kredyt gotówkowy ze
    zmienny oprocentowanie, z którego co jakiś czas korzystam nigdy nie
    obniżył % jeśli stopy poleciały w dół, a spadki w skali czasu kredytu
    było pareset punktów bazowych (300 a może i 600).
    Ale gdy tylko stopy rosły, oprocentowanie kredytów też (a lokat nie
    zawsze). Tak samo od czasu kiedy mam KK, ani o 10 pkt bazowych nie
    spadło oprocentowanie kredytu na niej, mimo że przez ten czas stopy
    poleciały o kilkaset :((.

    To mnie właśnie w bankach zaczyna denerwować. Maksymalne dojenie
    klienta, bez dawania czegokolwiek od siebie. Nie dość, że coraz lepiej
    mają z kredytami, to jeszcze prowizje za każdą najdrobniejszą usługę
    takie, że ;((.

    Marzy mi się własny bank, gdzie każdy konsultant jest kompetentny i
    miły dla klienta, do tego nie żyłuję z klienta ostaniego grosza ...

    A może by założyć pbb-bank ? ;) Kto chętny ?

    ZTCW to jedynie kredyty mieszkaniowe (czy hipoteczne) dość ładne są
    skorelowane z ruchami stóp procentowych, ale wynika to z tego, że
    zwykle są związane (+X%) z WIBORem czy innym LIBORem.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 5. Data: 2005-04-28 06:51:40
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Dentarg" <d...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > obniżył % jeśli stopy poleciały w dół, a spadki w skali czasu kredytu
    > było pareset punktów bazowych (300 a może i 600).

    Dlatego np. kredyt mieszkaniowy zawsze biorę w PKO BP, gdzie oprocentowanie
    jest prawie sztywno związane z WIBOR-3M.

  • 6. Data: 2005-04-28 08:07:16
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dlatego np. kredyt mieszkaniowy _zawsze_ biorę w PKO BP...

    To zabrzmiało jakbyś kupował mieszkania
    zwykle przynajmniej kilka razy w roku ;-)))

  • 7. Data: 2005-04-28 09:34:51
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To zabrzmiało jakbyś kupował mieszkania
    > zwykle przynajmniej kilka razy w roku ;-)))

    tak często nie, ale już 3-ci kredyt będę brał , hehe