  • 1. Data: 2005-04-27 09:11:36
    Temat: [Eurobank] Numer konta a lokalizacja oddziału
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Witam
    Czy znając numer konta w Eurobanku można dowiedzieć się w którym
    oddziale ten rachunek jest obsługiwany??
    Chodzi o oszustwo na allegro...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 2. Data: 2005-04-27 09:12:16
    Temat: Re: [Eurobank] Numer konta a lokalizacja oddziału
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Lubojański napisał(a):

    > Czy znając numer konta w Eurobanku można dowiedzieć się w którym
    > oddziale ten rachunek jest obsługiwany??
    > Chodzi o oszustwo na allegro...

    Myślę, że wątpię. Tam jest pełna centralizacja.

  • 3. Data: 2005-04-27 09:58:05
    Temat: Re: [Eurobank] Numer konta a lokalizacja oddział
    Od: "Al501" <a...@i...net.pl>

    >Myślę, że wątpię. Tam jest pełna centralizacja.

    centralizacja jest ale kazdy oddział ma swoje centra kosztow i zyskow :)
    EUROBANK zdaje sie ze uzywa DefBank (jak Lukas VW BOS jakies BPSy) wiec nr
    oddzialu moze byc w miejscu xxx nie wiem jaki jest numer rozliczeniowy zdaje
    sie ze 14...
    ale wyglada to mniej wiecej tak
    LK 1414 1414 kXXX 1234 5678 0001

    LK liczba kontrolna
    14...nr rozliczeniowy
    k-typ ,konta kredytowe ,depozytowe ,Ror
    XXX nr oddzialu
    123....nr klienta
    kolejny nr konta danego typu klienta
    jesli to cos pomoglo to sie ciesze w razie czego daj znac na priv moze cos uda
    mi sie pomoc

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2005-04-27 15:51:56
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Marcin Lubojański napisał(a):
    > Czy znając numer konta w Eurobanku można dowiedzieć się w którym
    > oddziale ten rachunek jest obsługiwany??
    > Chodzi o oszustwo na allegro...

    Ale co Ci to da, że będziesz znał lokalizację oddziału? Jeżeli chcesz
    wiedzieć skąd jest oszust to się nie dowiesz, bo konto mógł założyć
    będąc 500km od miejsca zamieszkania, a jeśli chcesz to zgłosić bankowi
    to możesz to zrobić w dowolnej placówce - i tak pewnie przekażą sprawę
    do centrali.

    --
    --- Wojciech virrar Malinowski ---
    ---- JID: v...@j...org ----

  • 5. Data: 2005-05-02 21:47:24
    Od: "ralph" <r...@n...pl>

    Nie dowiesz sie oddzialu z numeru rachunku, jedyna rzecza ktora mozesz
    zrobic w takiej sytuacji to zgloszenie sprawy na policji i w placowce
    bankowej, jak trafisz na odpowiedniego doradce to przekaze sprawe do
    centrali, ale generalnie powina sie tym zajac policja

  • 6. Data: 2005-05-03 19:28:56
    Od: "Dan" <n...@p...pl>

    Użytkownik "ralph" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bankowej, jak trafisz na odpowiedniego doradce to przekaze sprawe do
    > centrali, ale generalnie powina sie tym zajac policja

    Generalnie to sprawa powinna zajac sie TYLKO policja - przekazanie do
    centrali niczego nie rozwiazuje, bo niby na jakiej podstawie bank ma
    udzieleac osobie postronnej jakichkolwiek informacji o jakimkolwiek
    kliencie. Gdybys chcial to w jakikolwiek sposob argumentowac zasadnosc
    "sledztwa" przez bank to zwaz na to, ze kazde przestepstwo finasowe
    musialoby sie toczyc w banku :-), a te instytucje nie do tego zostaly
    powolane ;-)