  • 1. Data: 2005-04-27 08:57:26
    Temat: [BZWBK,karty] obniżyli poziom ?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    mam prośbę do posiadaczy KK BZWBK.
    Kiedyś jak zrobiłem transakcje kartą, to od razu wpływała na sumę blokad.
    Natomiast ostatnio zrobiłem parę transakji i z tego co widziałem to w
    suma blokad zmieniała się z kilkugodzinnym opóźnieniem.
    Czy posiadacze KK BZWBK mogliby to potwierdzić, czy też tylko ja tak mam.

    KJ

  • 2. Data: 2005-04-27 10:06:30
    Temat: Re: [BZWBK,karty] obniżyli poziom ?
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > blokad zmieniała się z kilkugodzinnym opóźnieniem.
    > Czy posiadacze KK BZWBK mogliby to potwierdzić, czy też tylko ja tak mam.

    czasami też tak mam, mimo że na potwierdzeniu mam nr autoryzacji to w kwota
    zablokowana mi się nie zmienia. Dopiero za 2-3 dni pojawia mi się ta
    operacja w historii

    Grześ

  • 3. Data: 2005-04-27 11:08:29
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Kiedyś jak zrobiłem transakcje kartą, to od razu wpływała na sumę blokad.
    > Natomiast ostatnio zrobiłem parę transakji i z tego co widziałem to w
    > suma blokad zmieniała się z kilkugodzinnym opóźnieniem.

    Mnie się ostatnio parę razy zdarzyło, że blokada była dopiero po kilku
    dniach, a nawet bez blokady, tzn. albo blokada powstała po paru dniach i
    trwała ledwie kilka godzin, ale od razu kwoty zostały zaksięgowane.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 4. Data: 2005-04-27 18:21:06
    Od: Kamil Paszkiewicz <k...@N...pl>

    Dnia Wed, 27 Apr 2005 10:57:26 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > suma blokad zmieniała się z kilkugodzinnym opóźnieniem.
    > Czy posiadacze KK BZWBK mogliby to potwierdzić, czy też tylko ja tak mam.

    Z moich obserwacji wynika, że to zależy od tego, w jakim punkcie dokonuję
    transakcji. Jak płacę na Shellu, to blokada jest natychmiastowa, jak na BP,
    to też z opóźnieniem ;)

    Kamil Paszkiewicz

    "Jedzmy gówna! Przecież miliony much nie mogą nie mieć racji..." - W.Łysiak