  • 21. Data: 2020-04-15 17:30:48
    Temat: Re: Stopy procentowe znowu w dół
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:4ee2f695-89a9-4ac6-920f-c508a7474d3a@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 15 kwietnia 2020 16:07:34 UTC+2 użytkownik Krzysztof
    Halasa napisał:

    >"Więc co z tym 125?"
    >"No 126 panie władzo..." (126 czy co innego powiedział? czy to był
    >paragraf KK lub KW?)

    https://demotywatory.pl/4991952/Dalo-sie-taniej-ale-
    propaganda-musi-byc

    Ciekawe, czy te ceny prawdziwe ...

    >Zasięg podają 15400km z max. paliwa - do Chin dalej jest?
    >A przecież miał międzylądowanie z tankowaniem.

    Moze znaczaco podniesc ladunek...

    J.

  • 22. Data: 2020-04-15 21:36:35
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Arek napisał(a) w wiadomości: <5e922711$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>...

    >teraz:
    >referencyjna 0,50%
    >lombardowa 1,00%
    >depozytowa 0,00%
    >redyskontowa weksli 0,55%
    >dyskontowa weksli 0,60%
    >
    > W lutym inflacja 4,7% marzec 4,5% (prognoza),
    >NBP prognozuje roczną 3,2% (chyba na AGD bez kosztów
    >dostawy i "lokomotywy").

    Podali: w marcu 4,6% (żywność 8,6% w tym mięso 27%).
    Z innych: wywóz śmieci 53% (chciałbym, dla mnie setki %).

    > Jest jakieś państwo w miarę cywilizowane w którym stopy
    >procentowe tak się rozjechały z inflacją jak w Polsce?

    Ktoś wspomniał USA. Inflacja luty 2020 2,3%, stopy 1,5%,
    Nawet po obniżce do 0% wychodzi różnica mniejsza.
    W marcu inflacja w stosunku do lutego -0,2%.

    Arek

  • 23. Data: 2020-04-20 13:02:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2020 23:32:30 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > No chyba na 8%. Skąd wziąłeś te 4%?

    Z citka oficjalne info (dziwnie tam pracują, info z soboty z 7 rano - a np. umowę o
    nową KK potrafią wystawić w niedzielę o 11):
    "Od dnia 9 kwietnia 2020 r. oprocentowanie kredytu dla kart kredytowych Citibank
    wynosi 4% dla umów zawartych do 30 listopada 2018 r. oraz 8% dla umów zawartych od 1
    grudnia 2018 r."

  • 24. Data: 2020-04-20 23:15:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 20 Apr 2020 04:02:25 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Z citka oficjalne info (dziwnie tam pracują, info z soboty z 7 rano - a np. umowę o
    nową KK potrafią wystawić w niedzielę o 11)
    Bo to citihomeooffice :)
    Urząd pracy home office odpisuje na @ o 21.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 25. Data: 2020-05-28 21:27:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Hehe, od dziś już 2% ;)
    Dla mniej szczęśliwych 7,2%.

  • 26. Data: 2020-05-28 21:53:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    o nową KK potrafią wystawić w niedzielę o 11):
    wynosi 4% dla umów zawartych do 30 listopada 2018 r. oraz 8% dla umów zawartych od 1
    grudnia 2018 r."

    > Hehe, od dziś już 2% ;)

    I korzystasz z tego?
    P.G.

  • 27. Data: 2020-05-29 09:42:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 28 maja 2020 21:52:58 UTC+2 użytkownik Piotr Gałka napisał:

    umowę o nową KK potrafią wystawić w niedzielę o 11):
    wynosi 4% dla umów zawartych do 30 listopada 2018 r. oraz 8% dla umów zawartych od 1
    grudnia 2018 r."

    > I korzystasz z tego?

    Nie, odsetki to zuo, ale śmieszne jest to, że KK tańsza niż KH.
    I mniej niż inflacja - choć tu raczej ważniejsze, o ile wzrośnie moja pensja, a nie
    ceny.
    I nawet mniej niż mam na oszczędnościowym w citku - 3%, ale tylko do końca czerwca.
    Więc póki co wolę 1% moneyback na KK w santanderze (dziś ostatni dzień tej promo,
    polecam ;)
    No i nie tak łatwo do tego kredytu się dobrać, bo te 2% to tylko przy płatności
    kartą, przy przelewie z karty jednak 7,2% (ale 0% prowizji i 0zł opłat miesięcznych -
    tzn. ja tak mam, inni mogą mieć znacznie gorzej).
    Więc, nawiązując do KH, mieszkania u dewelopera na te 2% nie kupisz - ale już za
    materiały na domek jest szansa w hurtowni kartą zapłacić. Oczywiście jeszcze kwestia
    limitu, który przy KH jest zwykle min. o rząd wielkości większy - choć ja w citku na
    tej KK miałem już 60k "na klik" - i to za nic, bo konta i wpływów do banku nie było,
    jedynie z lekka (nie więcej niż 10% limitu) używana karta, spłacana zawsze w całości
    w GP.
    No i raczej za robociznę KK też nie zapłacisz.
    A za samochód da się już gdzieś kartą zapłacić?

  • 28. Data: 2020-05-29 11:31:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    o nową KK potrafią wystawić w niedzielę o 11):
    wynosi 4% dla umów zawartych do 30 listopada 2018 r. oraz 8% dla umów zawartych od 1
> [...]

    Swoją drogą, mogliby klientowi na wyciągu pisać, ile jest procent dla
    tej konkretnej umowy, a nie takie albo albo.

    MJ

  • 29. Data: 2020-05-29 13:34:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 28.05.2020 o 21:27, Dawid Rutkowski pisze:

    >Swoją drogą, mogliby klientowi na wyciągu pisać, ile jest procent
    >dla tej konkretnej umowy, a nie takie albo albo.

    Zbyt skomplikowane :-)

    Niby wiedza ile jest jak naliczaja odsetki, ale to moze inny program
    niz od drukowania wyciagow :-)

    J.

  • 30. Data: 2020-05-29 13:41:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    Rutkowski napisał:

    >Hehe, od dziś już 2% ;)
    >Dla mniej szczęśliwych 7,2%.

    A propos - co bedzie, jakby teraz zawrzec umowe ?
    Wpisza "2%", "Wibor+5% nie wiecej niz 2%", czy "Wibor+cos nie wiecej
    niz <formulka z ustawy>" ?

    Bo potem odkreci sie samo czy beda musieli aneksowac ?

    J.